-Tori- Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg satt og surfet på nettet da jeg streifet innom på netthandelen.no, og der så jeg de søte webcameraene med form som en bamse. Da tenkte jeg som følgende: "Åååå, et slikt webcamera mååå jeg ha!" og ble med et forelsket. Men, desverre hadde jeg ingen penger. Dermed fant jeg frem en gammel McDonald's bamse, klippet bort nesen og et hull i magen og rev brutalt ut innmaten. Kjørte deretter inn et webcamer fra Lidl inn i piggsvinet og *puff* der hadde jeg et søtt lite pinnsvinwebcam. Fronten. Siden. Verktøy1. Verktøy2. Endret 15. mai 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Stilig! Har sett dem selv, og de er dritkule. Vurderer å gjøre det samme selv. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Phett altså! Ble litt inspirert jeg også.. edit: leif Endret 4. mai 2006 av kezoom Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Morsomt! Har sett mange eksempler på dette før. Og det her må jo være den enkleste måten å modde på. Greit nok, det er ikke et kabinett, men alikevel. Morsomt ble det iallfall! *Leke Idol dommer* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Artig dette her var da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå