meankanin Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har en Samsung D500 nå, er godt fornøyd med den, men er klar for forrandring! Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe... de jeg har sett på (som feks Motorola Slvr) har dårligere spesifikasjoner enn D500. Noen som kan anbefale en liten telefon med godt kamera og bra utseende? Maxpris rundt 3000 uten abbo. Lenke til kommentar
Burns Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har du sett på benq-siemens el71 da? Problemet er at den ikke er tilgjengelig enda. Men skal vel være rett rundt hjørnet hvis jeg har forstått riktig.. I og med at du har telefon som funker er den kanskje verdt og vente på? Ser i hvertfall kul ut.. http://www.club-siemens.net/articles/el71preview/ Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 hmm, den så ganske bra ut, absolutt noe å vurdere. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Slenger meg på EL71 jeg. Virker som den gir mye for pengene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå