Spartan Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Fant denne 300 gb hd hos pcutstyr.no til kun 829,- Bra tilbud ? Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Får vel faktisk noen enda billigere enn det også. Men da er det maxtor. Ref Prisguiden Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Får vel faktisk noen enda billigere enn det også. Men da er det maxtor. Ref Prisguiden 6042280[/snapback] Jaggu var det billigere hardisker ja Også Maxtor også. Skikkelig kvalitetsvare (har hatt en slik i 2 år nå) Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Maxtor er vel ett av de merkene som flest personer på forumet ikke liker så godt Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har dårlige erfaringer med WD, men Maxtor funker som gull Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Personlig foretrekker jeg Samsung disker (p120 serien). De blir ikke spesiellt varme, og bråker minimalt. WD sin raptor serie er seff fin til OS og liknende. Maxtor derimot synes jeg bråker unødvendig mye og blir veldig mye varmere enn Samsung. Og JA, jeg har vifter som blåser over diskene mine edit: leif was here.. Endret 5. mai 2006 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå