Gå til innhold

Lage vanntank - men av hva ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-03 21:07, skrev minimum payne:

min vanntank på 30 liter er den eneste kjølinga jeg har nå, den holder tempen på 32 akkurat nå, kjøpte den på nille.

Du _må_ jo ikke ha vanntank da! Selv om du for tiden bruker denne tanken som kjøling, så regner jeg med at du legger inn en skikkelig radiator / kjølevifte i pelt-prosjektet ditt? Og i et slikt system kan du faktisk droppe vanntanken! For en normal vanntank på 1 til 3 dl vil uansett ikke ha noen kjølende effekt. Et slikt arrangement vil riktignok kreve montering av luftenipler, men det er jo enkelt. Og om du trenger noe bistand, så kan du jo spørre! :grin:

Alternativt kan du jo stikke ned på Plastkompaniet nede i Prof.Birkelands vei, der kan de skjære til passende 8-10mm plexi i de dimensjonene du ønsker. Lag gjerne en tegning av tanken først!

Lenke til kommentar

Hei Skrue.

slapp av jeg skal selvfølgelig koble på radiatoren når jeg kjører igang pelten, må vel gjøre det straks, eneste er at jeg ikke blir enig med meg selv hvordan jeg skal sette radiatoren.

men med tid blir det håp, strømforsyninga er ferdig, blokka er ferdig, så det er egentlig bare plasseringen av radiator som står igjen, finner vel ut av hvordan det skal bli, snakkes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...