Gå til innhold

Hvor kan man ta MCSE sertifisering?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har leita litt rundt på nett, men har funnet mager info om hvor det er mulig å ta MCSE sertifisering, og hvertfall lite om hvor mye det koster.

 

Er det noen som har noen ideer om hvor det lønner seg å gå, og hva slags priser man må regne med? Jeg bor i Oslo.

 

Var inne på www.masterminds.no.. Der kunne man visst melde seg opp til eksamen, men fant ingen pris noen sted, og dato så det ut til at man bare kunne velge fritt selv... Betyr det at det er ganske fritt fram når man vil ta den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan velge fritt hvor man vil ta disse testene og det er ingen krav om at man må delta på kurs først (slik det er hos enkelte leverandører). Det finnes etterhvert en god del Prometric og VUE-sertifiserte steder. Vanligvis bør det ikke være noe problem å få arbeidsgiver til å betale disse testene. Hver MCP test koster ca 1000 NOK.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Har nå sjekke priser et par steder... prisen er pr. MCP

 

Masterminds

1600kr (glemte å spørre om moms, men er sikkert uten)

 

NæringsAkademiet

1500kr + moms (slapp moms om man var eller hadde vært student der)

 

IT-akademiet

1650kr (De var visstnok ikke momspliktige, så er ikke momstillegg)

 

wsp: Om du (eller noen andre) vet om et sted hvor man kan ta det for ca. 1000kr, så vil jeg gjerne vite om det!

 

Om man bare skal ta en eksamen er ikke 50-100kr så mye fra eller til, men om man skal ta 7stk (MCSE), så utgjør det plutselig litt mer..

Endret av BlackH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...