Peterpan73no Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tok dette bildet i Ullsfjorden i påsken. Har gjort det om til svart/hvit, men er usikker hvilken av versjonene som funker best. Svart/hvit eller originalen? Synspunkter taes imot med takknemlighet. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg syns at bildet i svart/hvitt fungerer best. Man ser litt mer av vannet som spruter opp, og det blir en kul effekt. Endret 4. mai 2006 av 3raz3r Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 I s/h har det i det minste et dramatisk uttrykk. Fargeversjonen blir for anonym. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg må også gå for sort hvit.. Som PM normal sier så blir det mest dramatisk. Det andre ble litt for kjedelig. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg ville prøvd å knæsje opp det med farger med kontraster og saturation.. Som de er nå så ser det ut som en matt original bilde vs. et dramatisk sorthvitt... Da er jo vinneren klar, men tror jeg ville likt et dramatis fargebilde bedre...... Blir liksom to forskjelllige tema eller hva man skal kalle det "uretferdig kamp"... Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Tok dette bildet i Ullsfjorden i påsken.Har gjort det om til svart/hvit, men er usikker hvilken av versjonene som funker best. Svart/hvit eller originalen? Synspunkter taes imot med takknemlighet. 6041987[/snapback] Fargebildet trenger å få litt mer kontrast, s/v ble for kornete for meg, tror kanske en mer straigt konvertering hadde funket bedre? Håkon Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Eller rett og slett legge dem oppå hverandre? Det vil såklart se mye bedre ut med originalfilene, pluss kanskje øke fargene litt. Endret 6. mai 2006 av SirMaximus Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Eller rett og slett legge dem oppå hverandre? Det vil såklart se mye bedre ut med originalfilene, pluss kanskje øke fargene litt. 6049975[/snapback] likte den løsningen kjempegodt. Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Legg s/h-bildet oppå det andre, sett blending mode til hard light og dra ned opacity til du syns det er bra. Jeg lekte også litt med curves for å lyse opp området i forgrunnen bittelitt. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det var konge ja SirMaximus Likte det helt klart best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå