Gå til innhold

Acer aspire 3000 batteri

Anbefalte innlegg

Den PC jeg nå har, var ny i februar iår og batteriet har en maksimal levetid på 1 time. Dette kan da umulig være rett fatt eller? Skal ikke ett topp oppladda batteri klare mer enn det?

Noen innstillinger som er nødvendig eller er rett å slett batteriet så dårlig at det går an å reklamere på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten lik maskin og batteriet varer knapt en time. Battereiet er helt nytt. Du kan gjøre diverse instillinger som å slå av skjerm, sette ned lysstyrken etc i kontrollpanel. Men batteriene på disse maskinen er ekstremt dårlige. Min 6 år gamle laptop har 3 timer oppe tid, og begge kjører Vinduer..

Endret av regga
Lenke til kommentar
Jeg har nesten lik maskin og batteriet varer knapt en time. Battereiet er helt nytt. Du kan gjøre diverse instillinger som å slå av skjerm, sette ned lysstyrken etc i kontrollpanel. Men batteriene på disse maskinen er ekstremt dårlige. Min 6 år gamle laptop har 3 timer oppe tid, og begge kjører Vinduer..

6041917[/snapback]

Går det ikke an å få batterier som er bedre da, siden det går til andre PC'er? Altså, det jeg mener, er det slik at batteriene passer overens med alle bærbare PC'er?

Hva er pris på ett slik isåfall?

Lenke til kommentar
Du har 1 års garanti på batteri, men det er jo en forbruksvare. Hvor lang tid varte batteriet når du fikk pc'en? Evt hvor lenge sier leverandøren at den skal vare?

6041893[/snapback]

Jeg overtok maskinen av min svigerbror som kjøpte den fgjennom jobben i Februar. Han har ikke brukt den så mye så jeg kan ikke fatte at batteriet på noe vis er slitt? 1 uke siden jeg overtok den og det meste batteri har vist er 1 time. Men når det er sagt så har indikator nede i hjørne fort rast ned og da har jeg ikke brukt PC'n til noe spesielt "tungdrevent".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...