TLZ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er kanskje litt uklart om trådstarter ønsker musikk som gjør ham gladere, eller om han vil ha akkompagnement til å velte seg enda mer i sin egen elendighet..... 6048198[/snapback] Jeg setter sinnet mitt på "Høybrenning" ved å høre på sint musikk, sånn går det over kjappere for meg. Så det å forsterke en følelse når er ikke nødvendigvis å velte seg i elendighet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg reagerte mer på at han nevnte Six Feet Under som er gutural brummehelvete til tusen. 6045985[/snapback] Prøv Prostitute Disfigurement, DET er brumming til tusen 6049160[/snapback] Old. Hvorfor nevner så mange death metal (og lignende) i en tråd hvor trådstarter SPESIFIKT sier at han IKKE liker Death Metal? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Hvorfor nevner så mange death metal (og lignende) i en tråd hvor trådstarter SPESIFIKT sier at han IKKE liker Death Metal? 6049358[/snapback] fordi de er tr00. sukk. Endret 5. mai 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Atreyu funker fint for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er kanskje litt uklart om trådstarter ønsker musikk som gjør ham gladere, eller om han vil ha akkompagnement til å velte seg enda mer i sin egen elendighet..... 6048198[/snapback] Jeg setter sinnet mitt på "Høybrenning" ved å høre på sint musikk, sånn går det over kjappere for meg. Så det å forsterke en følelse når er ikke nødvendigvis å velte seg i elendighet. 6049169[/snapback] Greit nok det, men du er vel ikke trådstarter? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Nei, men det er ikke du heller? Han har ikke sagt noe om at han _ikke_ vil ha sint musikk. Han har bare skrevet at han vil ha musikk som passer til sinne. Da tar jeg det som (etter min oppfatning, hva ellers) passer når en er sint. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Er kanskje litt uklart om trådstarter ønsker musikk som gjør ham gladere, eller om han vil ha akkompagnement til å velte seg enda mer i sin egen elendighet..... 6048198[/snapback] Jeg setter sinnet mitt på "Høybrenning" ved å høre på sint musikk, sånn går det over kjappere for meg. Så det å forsterke en følelse når er ikke nødvendigvis å velte seg i elendighet. 6049169[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvorfor nevner så mange death metal (og lignende) i en tråd hvor trådstarter SPESIFIKT sier at han IKKE liker Death Metal? Jeg nevnte forskjellige typer musikk av den grunn at det kan være andre en trådstarter som lurer på det samme, og som er åpne for alle typer musikk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Dream Theater - Panic Attack funker for meg når jeg er sur. Sint musikk det. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nirvana, Rage Against The Machine, Pearl Jam, TOOL, Metallica, Jokke Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Refused funker, altså. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du kan prøve Slipknot - (SIC). Den er kanskje litt heavy for deg, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hører på akkurat det samme som jeg hører på når jeg er i godt humør. God musikk får meg på andre tanker uansett hvilken sjanger jeg velger. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Når jeg er sur setter jeg på Roger Waters, blir fylt med mannens geniale filosofi, og så finner jeg ut at det egentlig ikke er noe å være sur for Endret 25. august 2006 av Imho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå