Gå til innhold

Musikk når du er sur

Chrynarx

Anbefalte innlegg

Er kanskje litt uklart om trådstarter ønsker musikk som gjør ham gladere, eller om han vil ha akkompagnement til å velte seg enda mer i sin egen elendighet.....

6048198[/snapback]

Jeg setter sinnet mitt på "Høybrenning" ved å høre på sint musikk, sånn går det over kjappere for meg. Så det å forsterke en følelse når er ikke nødvendigvis å velte seg i elendighet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg reagerte mer på at han nevnte Six Feet Under som er gutural brummehelvete til tusen.

6045985[/snapback]

Prøv Prostitute Disfigurement, DET er brumming til tusen

6049160[/snapback]

Old.

Hvorfor nevner så mange death metal (og lignende) i en tråd hvor trådstarter SPESIFIKT sier at han IKKE liker Death Metal? :shrug:

Lenke til kommentar
Er kanskje litt uklart om trådstarter ønsker musikk som gjør ham gladere, eller om han vil ha akkompagnement til å velte seg enda mer i sin egen elendighet.....

6048198[/snapback]

Jeg setter sinnet mitt på "Høybrenning" ved å høre på sint musikk, sånn går det over kjappere for meg. Så det å forsterke en følelse når er ikke nødvendigvis å velte seg i elendighet. :)

6049169[/snapback]

Greit nok det, men du er vel ikke trådstarter?

Lenke til kommentar

Nei, men det er ikke du heller?

Han har ikke sagt noe om at han _ikke_ vil ha sint musikk. Han har bare skrevet at han vil ha musikk som passer til sinne. Da tar jeg det som (etter min oppfatning, hva ellers) passer når en er sint.

Lenke til kommentar

6048198[/snapback]

6049169[/snapback]

Enig.

Lenke til kommentar
Hvorfor nevner så mange death metal (og lignende) i en tråd hvor trådstarter SPESIFIKT sier at han IKKE liker Death Metal? :shrug:

Jeg nevnte forskjellige typer musikk av den grunn at det kan være andre en trådstarter som lurer på det samme, og som er åpne for alle typer musikk.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...