MrLee Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Rage Against the machine over alle andre. de er SINTE Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 A Little Piece Of Heaven - Godley & Creme Munnspill og generelt livsbejaende saker. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Litt kataklysm eller six feet under.......er for pinglete og ikke høre på no ordenltig metall da en er sur :!: Lenke til kommentar
rareben Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Rage Against The Machine - Killing In The Name Of Metallica - Leper Messiah Metallica - For Whom The Bells Tolls Turbonegro - All My Friends Are Dead Disse er ikke verdens sinteste sanger, men funker fint. James Hetfield sier det så flott: "take a look to the sky just before you die, it's the last time you will". - For Whom The Bells Tolls Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Nesten hva som helst fra metallica, HØYT! Edit: Seff ikke balder og sånt da.. Endret 4. mai 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
si_men Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) METALLICA \m/ Endret 4. mai 2006 av si_men Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Spill den føkkings "Boten Anna" noen runder. Blir du ikke sinna mentalpasient da så blir du det aldri. Evt. gå inn her: Aaaaaa! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kort oppsummert: (melodisk) Death metal, thrash metal, og evt. 60-talls rock. Arch Enemy (Her duger Nemesis bra) Dimmu Borgir (I mindre grad) Anthrax W.A.S.P. Metallica Blue Oyster Cult Status Quo Musikken funker godt i vanlig humør også Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Seminaarinmäen Mieslaulajat - Taina Leningrad Cowboys & Red Army Choir - Happy Together RedHeat - Meow Meow Meow S Club 7 - Never Had A Dream Come True Melodi Grand Prix Junior 2002 - Charite - Når Hjertet Mitt Banker Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Forbli sur/ deppa: Billy Joel - Pianoman Queen - The Show Must Go On Prince - Purple Rain Bli glad: Chesney Hawkes - the one and only Salt'n'Pepa - Push it Hit N´hide - Space invaders Lenke til kommentar
Toset Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 System of a Down kan anbefales, har ganske aggressiv musikk. Prøv Attack fra en av de nyeste cd-ene du, tror den passer bra! 6041860[/snapback] haha..har du røyka sopp eller?... 6042799[/snapback] Røyker sjelden noe som helst. Noen spesiell grunn for at du spør? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Sepultura og Arch Enemy har mye bra "sur-musikk". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Litt kataklysm eller six feet under.......er for pinglete og ikke høre på no ordenltig metall da en er sur :!: 6044056[/snapback] Ehm.. Er ikke kataklysm skikkelig metal? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg reagerte mer på at han nevnte Six Feet Under som er gutural brummehelvete til tusen. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er kanskje litt uklart om trådstarter ønsker musikk som gjør ham gladere, eller om han vil ha akkompagnement til å velte seg enda mer i sin egen elendighet..... Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Barnas beste! Ellers er country og danseband bra Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Denne er litt kul å ha liggende når man er sur. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Takk skal du ha, Fargoth. Jeg hadde nesten glemt den Vanedannende... Oppdaget forresten noe jeg synes er så latterlig at jeg gliser hver gang jeg hører det. Gå inn på GrumLee.com, og last ned Master Of Puppets. Forsøk å høre på soloen, den er så falsk og grusom at man må glise av det. At han tar soloene på Painkiller på akustisk gitar er like artig, Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg reagerte mer på at han nevnte Six Feet Under som er gutural brummehelvete til tusen. 6045985[/snapback] Prøv Prostitute Disfigurement, DET er brumming til tusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå