Chrynarx Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Vel jeg trenger musikk for meg akkurat nå, jeg er dritsur og trenger noe å høre på siden jeg er sur. Jeg hører ikke på death/black metal, men ellers hører jeg på det meste. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 System of a Down kan anbefales, har ganske aggressiv musikk. Prøv Attack fra en av de nyeste cd-ene du, tror den passer bra! Eller Metallica - Dyers Eve Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ole ivars, sug så jøvlig at du bare må le :!: Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Alle sangene fra St. Anger albumet til Metallica. Det sier seg vel selv hvorfor Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Nick Cave, Mogwai eller Radiohead, alt etter på hvilken måte sur jeg er. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg sto overfor samme problemstilling som trådstarter i stad, og valgte Tool. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg hører ikke på death/black metal, men ellers hører jeg på det meste. 6041843[/snapback] Strapping Young Lad er verken death eller black metall, men er svært aggresivt. Uansett, verken death eller black metall synes jeg representerer følelsen sinne best. Når det er snakk om sånt så er det thrash metal så gjelder. Finnes få typer for musikk som beskriver følelsen sinne bedre. Legger til en liste med musikk som er sint, mye men ikke alt av det er thrash metal. Kreator - Violent Revolution The Haunted - 99 Slayer - Disciple Sepultura - Straight Hate Lamb of God - Laid to Rest Lamb of God - Ruin Chimaira - Powertrip Chimaira - Pure Hatred Tool - Hooker With A Penis Slipknot - The Blister Exists Rage Against The Machine - Bulls On Parade Rage Against The Machine - Killing In The Name System of a Down - Fuck the System System of a Down - Soil Metallica - St. Anger (Du kan si hva du vil om albumet ang. kvalitet, men det er uansett hvordan du vender og vrir på det det definetivt sinteste de har kommet med.) Jeg sto overfor samme problemstilling som trådstarter i stad, og valgte Tool. 6042565[/snapback] Av dem så er 'Hooker With A Penis' som gjelder som sinnasang. Men er i gjengjeld virkelig sint! Endret 4. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Er sjeldan sur, men det blir nok Tool eller SOAD om så ein sinnstilstand skulle finne på å inntreffe. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) rage against the machine er sinte. debutalbumet deres, med samme navn som bandet, anbefales. Endret 4. mai 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Sett på "Novembre - Flower" og skrik sammen med Orlando, så blir du garantert i bedre humør. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) System of a Down kan anbefales, har ganske aggressiv musikk. Prøv Attack fra en av de nyeste cd-ene du, tror den passer bra! 6041860[/snapback] haha..har du røyka sopp eller?... Endret 4. mai 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 System of a Down kan anbefales, har ganske aggressiv musikk. Prøv Attack fra en av de nyeste cd-ene du, tror den passer bra! 6041860[/snapback] haha..har du røyka sopp eller?... 6042799[/snapback] Har du? Hvis han syns den passer bra når han er sint, så la han da syns det. Lenke til kommentar
WildChild90 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg pleier å høre på Arch Enemy.. Ganske så sinna ja, men kanskje det du kaller Death.. Ellers er Susperia og anbefale, Slipknot har jo også et par sinte sanger. setter opp i liste Susperia : The Coming Past Situational Awareness Petrified Arch Enemy : Leader Of The Rats Nemesis Dead Eyes See No Future Slipknot : People = Shit The Heretic Anthem Spit It Out Andre Band Soilwork Trivium Pantera Children Of Bodom ( Ikke Death, men ganske så hardt ) In Flames Trenger du mer så si ifra Endret 4. mai 2006 av WildChild90 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Disturbed.... kanskje mer når jeg er sint.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Om jeg er lei meg, hører jeg ikke på musikk. Er jeg sint, hører jeg på det samme som når jeg er glad. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Som tidligere nevnt, kommer det litt ann på hvordan sur jeg er.. Om jeg er sur/lei meg, eller sur og irritert på noen andre.. Hvis jeg er irritert på andre, og av den grunn drittsur hører jeg ofte på dette: - The Smashing Pumpkins (Mellom Collie and the infinite sadness) - Queens Of The Stone Age (Lullabies to paralyze) - Metallica (st.anger og s&m) - In Flames - CKY Er jeg mer lei meg går det mer i roligere, deppresiv musikk Endret 4. mai 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvikle sanger du velger kommer litt an på hvordan du reagerer når du er sint, om du depper, klikker i uhemmet raseri, eller ønsker å skrike etter vokalisten i en eller flere utvalgte sanger. Dying Fetus - Epidemic Of Hate er jo fin dersom du ønsker å sitte i et hjørne mens du gromler i takt med musikken, samtidig som du tenker på hvor sint og lei du er. Dersom halsen er god nok, kan du forsøke å skrike like lenge som vokalisten i Naglfar - Unleash Hell, mens du knytter never og hopper rundt i raseri. Sett at du fortsatt har litt pust igjen, tar du deg en runde med Napalm Death - Pay For The Privilege Of Breathing, før du avslutter med sangen M.A.D av samme band. Nå har du varmet opp, og pulsen har sannsynligvis steget et par hakk. Da er det på tide å skru opp volumet og sette på litt vill og ukontrollert støy. Til det har vi platen Uhellig blot, av det norske Black Metal bandet Blodtjern. Denne platen er ferdig etter ca 7 minutter, og sett at du mot formodning skulle befinne deg i samme rom, setter du på Rex Gildo - Marie der letzte Tanz ist nur für dich, mens vrir deg i smerte over dette forferdelige tyske makkverket fra 1975. Deretter avslutter du hele seansen med Deicide - Remnant Of A Hopeless Path, mens du legger deg til å sove med ro i både kropp og sinn. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Sur musikk? Ehhh, det hardeste jeg får fatt i, musikk med det mest massige lydnivået, Anorexia Nevrosa er ganske fin på det området. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg setter på ivertfall litt country (Vassendgutane eller Alan Jackson), så blir jeg glad igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå