Runar Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har blitt kontaktet av noen som vil kjøpe et domene jeg eier (maiden.no) men jeg aner ikke hva jeg bør ta for det. Noen her som har erfaring eller peiling på hva som kan være en passe pris for dette domenet? Beklager hvis dette er feil kategori, men fant ikke noe annet sted å poste den. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 spør etter et bud da vel? ;P og om det er lite sier du at du har fått høyere bud før.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Hva om de syns det er for mye? Fikk et bud på 1000 kroner nå. Burde jeg si ja? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tenk over hvem som byr. Hvis det er en bedrift så tenk litt på hvor mye omsetning de har og derfor hvor mye de kan forvente å tjene på navnet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Er en nattklubb som skal starte opp i Oslo. Vet ikke hvor mye penger de har tenkt å bruke på et domene. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Da ville ikke jeg solgt det for 1000 kroner. Selv om de skulle takket nei så kan det være de ved en senere anledning finner ut at jo, det er verdt mer, så kommer de vel tilbake. Internett kommer ikke til å bli _mindre_ vanlig sted å markedsføre en bedrift fremover ihvertfall. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 maiden.no høres ut som et ganske verdifullt domenenavn, så jeg ville nok tatt mer enn 1000kr for det. Lenke til kommentar
veos Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Om ikke nattklubben kjøper det for mer enn 1000,- NOK i dag, så vil du uansett bli kontaktet av noen som er villig til å gjøre det.. Er vel bare et tidsspørsmål. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Et domene navn koster vanligvis omtrent 199kr per år eller noe... Jeg synes du burde forlange 3000-5000 kroner ettersom det blir vanskelig å finne et like bra navn og ettersom de kommer til å tjene mange hundretusen kroner etterhvert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Takk for svarene. De hjalp meg mye Når de tar kontakt igjen over helga, skal jeg legge fram mitt tilbud så får vi se hva de sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå