TWA Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 jeg har nå et nvidia gainward geforce 2 mx 400 og skal snart oppgradere til MSI geforce 4 ti4200.( :smile: ) jeg trngerr et program til å få fjernet ALLE driver filene fra detonator driveren, men har litt problemer med å finne det. JA, jeg er (nesten) nødt til å ha dette, hvis ikke går det fort i dass, det gjorde det forrige gang jeg oppgraderte skjermkort... jeg kjører W XP pro... Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Skulle gå fint uten å fjerne driverene. Er jo tross alt Nvidia- kort begge 2. Har selv gjort dette uten problemer med detonator og win xp. Men, uansett skulle vel Detonator destroyer fra f.eks: http://www.guru3d.com gjøre susen. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 men det står at den de har der er bare for w 95 og opp til ME... betyr det noe... (jeg har xp) Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Du bruker "Detonator 30.xx to 40.41 fix", som også kan lastes ned hos Guru3D (Downnload-Video card drivers-NVIDIA Detonator Drivers). Denne kjøres etter avinstallasjon av 30.xx før man installerer 40.xx. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 gå inn på kontrollpanel legg til/fjern programmer... skulle ligge der hvis du har win2K/winXP Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 du trenger ikke noe eget avinstallerings program for å kvitte deg med NVidia driverene.. fremgangmåte for å kvitte seg med Detonator: åpne explorer, naviger deg til C:winntinf evt C:windowsinf viss det er 9x. søk ut alle oem**.inf filene som er der, og så åpner du hver eneste i notepad (dobbelklikk på .inf filen) og les begynnelsen for å bestemme hvilken drivere det er. finn oem*.inf som tilhører NVidia. Eksempel: la oss si du finner ut at oem3.inf er nvidia. SLETT oem3.inf OG oem3.PNF filene gå til kontrollpanelet, åpne 'legg til / fjern programvare' og avinstaller Nvidia driverene som ligger der og reboot. Voilà! systemet ditt er totalt fritt for Nvidia drivere og du kan trygt sette inn andre grafikk-kort uten noe kluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå