gøggen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 hei, jeg har sony ericsson, når jeg skal ta et bilde så holder jeg inn knappen men det reagerer ikke. av og till så går det men for det meste så går det ikke. vet du hva som er galt? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Sånn er min SE K750i også innemellom, hvorfor? Aner ikke... Men et lite tips, bruk forumet på www.amobil.no istedet, det er jo mobilsidene i HW-nettverket... På akam går det jo mest i foto, det du spør om er jo mobilrelatert... AW Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Enig i at du sikkert får mer respons i mobilforumet, selv om dette ikke er en direkte feilposting. For meg virker det som om det er et firmware-problem. Telefonen bør sannsynligvis flashes med ny firmware. Et mobilverksted burde gjøre det på garantien. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Enig i at du sikkert får mer respons i mobilforumet, selv om dette ikke er en direkte feilposting. 6047828[/snapback] Jeg antydet ikke at det var feilpostet, bare at det er bedre hjelp å få i andre deler av HW-nettverket.... Dog en feil på en mobiltelefon (selv om det har med fotomulighetene på mobilen å gjøre) har vel lite med fotografering å gjøre... (nå kan man derimot antyde at jeg antyder at innlegget er feilpostet.....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå