Gå til innhold

kan du anbefale et spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Counter Strike selvfølgelig  :dribble:

6041616[/snapback]

 

Om han er ute etter et spill å spille en stund uten å bli motløs etter første minut så er CS ikke akkurat "sef".

 

Kommer ann på hva du er ute etter. Om du er ute etter RPG, som da er de spillene som har lengst spilltimer om de er rett laget, så er Neverwinter Nights og Oblivion et klart og bra valg.

 

Innenfor FPS ville jeg anbefale Half-life 1 og 2 pga en dyp historie og mye glede.

 

TPS messig vil jeg anbefale Max Payne 1 og 2, Mafia eller GTA San Andreas (eller noen av GTA spillene for den saks skyld). Meget lang levetid.

 

Av bilspill kommer det ann på hva du er ute etter. Innenfor realisme kan du prøve Richard Burns Rally for rally, Live for Speed eller GTR (ville satset på GTR, men det er min mening). Arkade messig er Flatout, Collin Mcrae eller Need for speed spillene noe som kanskje burde bli sett på.

 

Om du er ute etter lang underholdning kan jeg anbefale Transport Tycoon DX som meget godt tidsfordriv. Kan bli en del timer dog etter vært.

 

Er bare noen få av spillene jeg kommer på akkurat nå. Kommer sikkert på flere, men det er nå en start.

Lenke til kommentar
NFS serien og Counter Strike ;)

 

+ Tomb Raider: The Legend (men det ekke noe bilspill - på en måte skytespill)

 

ZayCon

6046633[/snapback]

 

 

nfs serien er jeg enig med deg om at den er bra. men tom raider er noe jeg ikk får til :nei::innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...