dragon Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 arg er det rette ordet. Denne e-mailtjenesten har vært gratis og jeg med flere har sikkert innarbeidet oss personlige e-mail som vi nå må betale for. alternativet er jo å bytte til hotmail eller noen andre leverandører eller å betale for den nåværende tjenesten. er det ingenting som er gratis lengre? om ikke lenge må vi vel snart betale for å puste og... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: dragon skrev (2002-10-03 18:53):arg er det rette ordet. Denne e-mailtjenesten har vært gratis og jeg med flere har sikkert innarbeidet oss personlige e-mail som vi nå må betale for. alternativet er jo å bytte til hotmail eller noen andre leverandører eller å betale for den nåværende tjenesten.er det ingenting som er gratis lengre? om ikke lenge må vi vel snart betale for å puste og... Nameplanet driver ikke med veldedighet. De må jo tjene penger en plass. Reklame fungerer dårlig, så da må de ta seg betalt. Slutt å syt og betal for en tjeneste som du tydeligvis er fornøyd med. eller bruk e-mail adressen som fulgte med internett abonementet ditt. Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har også registrert at de skal ha betalt nå :sad: Men pokker om jeg gidder det, synes den er treg i tillegg, bruker jo votter og vintre på vise sidene. Nei, får finne meg noe annet som er raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå