dabear Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Heisann. Jeg har lest om at en kan aktivere noe for å få applikasjoner til å «spinne» og jeg har i tillegg sett en film av dette. Jeg har ikke mac, men vuderer å skaffe meg, så ville vært flott om dere kunne fortelle meg hvordan jeg kan aktivere dette, samt noen flere demonstrasjoner i form av filmer ville vært greit. Jeg har en jeg vil vise dette, men det ser ikke ut til at jeg greier å finne igjen den aktuelle filmen. Det er noe sånt, bare for applikasjoner og for mac os x( her ubuntu linux), jeg leiter etter. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg bruker et program som heter Desktop Manager, og det fungerer veldig veldig bra. I tillegg til Cube funksjonen er det mange fler stilige overganger. Fantastisk program når du har iTunes, Word, Safari og messenger oppe og sitter på 12" powerbook. Legger til et par demostrasjonsfilmer: Cube Slide Warp Reaveal Swap Over Virkelig stilig opplegg. Liker best Cube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå