kenzuke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hallo! Driver å tester ut denne oppskriften litt mot en nyinstallert versjon av Ubuntu Desktop 7.10 . Kan Win serv ganske bra, men er blank på linux, så trenger litt hjelp. Sjekk feilmeldingen jeg får på første post; henrik@cs-ubuntu:~$ mkdir srcds_l henrik@cs-ubuntu:~$ cd srcds_l henrik@cs-ubuntu:~/srcds_l$ wget http://www.steampowered.com/download/hldsupdatetool.bin --11:50:11-- http://www.steampowered.com/download/hldsupdatetool.bin => `hldsupdatetool.bin' Resolving www.steampowered.com... 63.228.223.100, 63.228.223.107 Kobler til www.steampowered.com|63.228.223.100|:80... tilkoblet. HTTP forespřrsel sendt, mottar topptekster... 200 OK Lengde: 3.513.408 (3.4M) [application/octet-stream] 100%[====================================>] 3.513.408 280.69K/s ETA 00:00 11:50:27 (247.84 KB/s) - `hldsupdatetool.bin' saved [3513408/3513408] henrik@cs-ubuntu:~/srcds_l$ chmod +x hldsupdatetool.bin [b]henrik@cs-ubuntu:~/srcds_l$ ./hldsupdatetool.bin bash: ./hldsupdatetool.bin: No such file or directory henrik@cs-ubuntu:~/srcds_l$ ./steam bash: ./steam: No such file or directory[/b] Ser ut som jeg ikke får pakket ut .bin-fila ... ? Edit: Gikk fra X64 til X86 - problem løst Endret 7. februar 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
slacky Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Tenker jeg slår til her Dette ble litt klumsete i guide, for dem som er helt blanke Denne kommandoen starter CS:Source ./srcds_run -game cstrike +map 'de_dust2' +maxplayers 11 -autoupdate -console -secure Denne, som nesten er prikk lik starter CS 1.6 ./hlds_run -game cstrike +map 'de_dust2' +maxplayers 11 -autoupdate -console -secure Om du ønsker at serveren skal vise flere fps (bilder pr sekund), så kan du legge til +sys_ticrate 120, i start-kommandoen. Lenke til kommentar
vonSlaaen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hoy! Følger denne guiden helt til dette: ./steam -command update -game "Counter-Strike Source" -dir . Da får jeg opp dette: Checking bootstrapper version ... Updating Installation No installation record found at ./orangebox No installation record found at . No installation record found at . No installation record found at . No installation record found at ./orangebox Hva er feil? (Kjører ubuntu) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå