Øssa Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Hei! Hadde en diskusjon på skolen her om dagen der vi diskuterte om hvorvidt stygge mennesker(var damer vi snakket om i vårt tilfelde, men her skal det ei diskrimineres) kan være billige. Jeg mener at, ja, selfølgelig kan stykke folk være like billige som pene. Selv om folk velger et penere individ å prøve seg på, betyr jo ikke det at de som ikke blir prøvd seg på ikke hadde sagt ja hvis noe hadde skjedd. Det jeg mener er at stygge individer, selv om de ikke får napp ofte, vil si ja til alt som prøver seg. Man kan jo være billig uten at noen strengt tatt vet om det Det noen av mine klassekamerater sier er at mindre pene individer kan ikke være billige. Dette er umilig sier de. Stygge mennesker vil aldri bli prøvd seg på og vil aldri få seg et ligg, og kan derfor ikke være billige. Så, hva mener dere? Edit: Det var kanskje relevant å legge til at de som påstod dette var kvinner Endret 4. mai 2006 av Øssa Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Svar til topic: Ja Svar til kameratene dine: Bare fordi dere ikke får dere et ligg, betyr det ikke at ikke andre stygge folk får seg ligg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Så, hva mener dere? 6041054[/snapback] Jeg mener de prepubertale kompisene burde få seg et ligg, kansje da forstår de hvorfor noen velger å være "billige", sex er nemelig godt det Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Selvtillit går ikke bare på utseende. Derfor går det fett ann å være fette stygg og samtidig være utrolig frempå, og billig. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Svar til topic: Ja Svar til kameratene dine: Bare fordi dere ikke får dere et ligg, betyr det ikke at ikke andre stygge folk får seg ligg. 6041059[/snapback] Det var faktisk kvinner som påstod dette Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Syntes billig er et styggt ord, heller GLAD I SEX. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Fine damer er billig om det er fine gutter som prøver seg. samma med mindre atraktive Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Svar til topic: Ja Svar til kameratene dine: Bare fordi dere ikke får dere et ligg, betyr det ikke at ikke andre stygge folk får seg ligg. 6041059[/snapback] Det var faktisk kvinner som påstod dette 6041097[/snapback] Jaja. Svar til tøsene at de bør jekke puppa ned to hakk og slutte og tro de er deilige da. Alle kan få seg et ligg så lenge de senker standarden - ergo kan alle være billige. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvor er Jokke? 6041060[/snapback] Jocke liker ikke å dømme mennesker. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Alle kan få seg et ligg så lenge de senker standarden - ergo kan alle være billige. 6041143[/snapback] Nettopp. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg tror at mange stygge mennesker er billige. I noen tilfeller vet jeg det. Jeg har en veninne som, selv om hun er veldig grei og alt det der, ikke er spesielt vakker. Sorry å si det, men hun er det mange karakteriserer som rett og slett stygg. Hun fikk sitt første kyss forge helg av en som tidligere på kvelden hadde vært på en hel drøss med andre jenter. Sjekketrikset hans var at han kjente på puppen hennes og gjettet BH størrelsen hennes, og dette var visstnok svært så sjarmerende. Hun flørter med alt som har utovertiss, men er sjeldent noe særlig heldig. Altså, jeg har en billig veninne. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jocke liker ikke å dømme mennesker. 6041153[/snapback] Lenke til kommentar
Athia Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Eg e enig me de som sier stygge kan vere billige! Som sagt alle som senker standaren kan faa seg et ligg. Det finnes mer enn en stygg i verden saa eg meine billige kan jo alle ver! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jocke liker ikke å dømme mennesker. 6041153[/snapback] 6041183[/snapback] Hahah, jeg beguder deg. Joda, stygge mennesker kan være billig. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 kommer selvfølgelig helt ann på typen som prøver seg, men mindre attraktive jenter er nok lettere og få til køys for en person.. tror det er få kvinner, av de mindre attraktive, som sier nei til en kjekk gutt, en ei som kan velge og vrake.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Vet om mange "stygge" mennesker (i hovedsak jenter) som får ett ligg hver helg hvis de vil, så de kan være billige. (Kan sikkert også legge til at de som oftest er fulle i tillegg da.) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det kan være lettere for gutter å prøve seg på mindre pene jenter også, og dermed får de jentene seg kuk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-08F9AcZ1 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Selvfølgelig kan stygge damer være billige! De har jo all grunn til det! Hvis ei stygg dame, som i utgangspunktet ingen vil ha, i tillegg til å være stygg gjør seg kostbar, er det jo klart at ingen vil prøve seg! Men hvis hun er billig, veldig veldig billig, vil jo gutta prøve seg for det er lett fangst! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Selvfølgelig kan stygge damer være billige! De har jo all grunn til det! Hvis ei stygg dame, som i utgangspunktet ingen vil ha, i tillegg til å være stygg gjør seg kostbar, er det jo klart at ingen vil prøve seg! Men hvis hun er billig, veldig veldig billig, vil jo gutta prøve seg for det er lett fangst! 6041641[/snapback] Man skal være EKSTREMT desperat for å prøve seg på en stygg jente! De fleste stygge jentene vet selv at de er stygge, og har derfor ikke noen høy standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå