Låvedør Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Som det står i tittelen lurer jeg på hvilken sjanger er red hot chillipeppers er... Det er flere som lurer og jeg spør nå dere om hjelp! Takk Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Styles: Alternative Pop/ Rock Funk Metal College Rock Adult Rap-Rock Moods: Effervescent Wistful Organic Earthy Bittersweet Volatile Carefree Summery Sexual Amiable/ Good-Natured Manic Confident Provocative Brash Playful Freewheeling Fun Rambunctious Raucous Irreverent Searching http://www.allmusic.com/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Rhcp er ikke metal.. Britney er mer metal enn de. Funk pop/rock eller alternative tenker jeg. Endret 4. mai 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ville selv sagt funk-rock kombinasjon. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 råkk n rålls med flea i spissen Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 RHCP er veldig inspirert av P-Funk med George Clinton i spissen. Man hører det spesielt godt på de første platene, og jeg tror jammen George sjøl produserte minst en av dem. Shonah Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Jepp, han produserte Freaky Styley Henger på andre her. Funk-rock er vel ordet som kan brukes, selv om jeg synes den sjangern begynner å bli no utvanna. Endret 15. mai 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå