viper_venom Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg skal skifte display på en k750i, siden det gamle er knust... Hvor kan jeg få tak i display til en billig penge(har lest at noen har fått tak i ett for 350kr)? Men går det ikke at jeg bytter over et fra en k700i? De har jo samme størrelse og oppløsning... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ebay... Hvis du takler å skifte sånt selv, og tar sjansen.. Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Prøv hos Nordialog Jeg har bare positive erfaringer med dem. De fikser smådeler kjapt og billig. Sist fikk jeg nytt batterideksel og gummideksel (minneslot) til min K750i for ca. 70 NOK. De har flere lokasjoner langs hele Norge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Nordialog er kanskje ikke alltid billige, men de er veldig gode på service og velvillighet. Jeg kjøper alt mobilutstyr og telefoner der! Lenke til kommentar
tech357 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvis du kan skifte det selv så kan du kjøpe ett herfra http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp Det koster ca 635 kr for ett orginalt ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå