Βlur Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Jeg tør vedde på at Gnarls Barkley - Crazy kommer til å bli en stor hit i sommer. Men den begynner å gå meg mer og mer på nervene. EDIT: kanskje Bob Sinclar - love generation blir en sommer låt? 6042585[/snapback] Tror nok det er ganske sannsynlig jeg og. Gnarls Barkley lager forøvrig fet musikk -- Kan ikke skjønne at ingen har nevnt "Postgirobygget - Sommer på Jorda"?! Dette er jo den ultimate sommerlåta! De første gangene jeg hørte den var jeg på nippet til å få tårer i øynene Men DeLillos, Postgirobygget, De Derre og Trang Fødsel har vel alle generelt veldig sommerlige sanger. Endret 10. mai 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Feeder - Just A DayFeeder - Seven Days In The Sun 6041397[/snapback] Second that! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Noen få fine sommerlåter for meg: Killswitch Engage - This Fire Burns Iron Maiden - The Wikerman Iron Maiden - Fear of the Dark Motörhead - The Game Manowar - Brothers of Metal Old Mans Child - Return of the Night Creature Old Mans Child - Black Seeds on Virgin Soil Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Postgirobygget - En Solskinnsdag! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 AC/DC - Girls Got Rhythm 6159991[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 BigBang - Underneath The Sun Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Bob Marley - Sun is shining Lenke til kommentar
.com Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) AFI - a winters tale AFI - dancing through sunday AFI - paper airlines Jimmy eat world - in the middle Jimmy eat world - if you dont dont Jimmy eat world - the world you love Otyg - vilievandring Otyg - trollslottet The clash - london calling + gidder ikke ramse opp de som allerede er skrevet Endret 23. mai 2006 av .com Lenke til kommentar
.sere Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 * Gyllene Tider - når vi två blir ett * Postgirobygget * Greace sangene + flere som allerede er nevnt Kommer i sommer humør av yanni med chariots of fire Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Mad Caddies - Just One More (!) Postgirobygget er en sikker vinner her i gården. Rart med det, "alle" liker dem, men helst om sommeren. Lenke til kommentar
morpheus86 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 André og lars - er det mulig ass! Den er jo helt klart årets sommerlåt ingen over!!! Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Seriøøøst mye dårlig forslag her! Manowar - Brothers Of metal er vel pokker ikke en Sommersang!ARGH! Noen sommersanger fra MIN side: Dante Thomas - Miss California Ace Of Bace - Cruel Summer Ace of Base - Cocoa Jumbo Are Og Odin - Kred! BabyBash - Sugasuga (utales: Sug 'a, Sug 'a! hehe...) BeachBoys - ALT FRA DETTE BANDET. VERDENS BESTE SOMMERBAND! Dakota moon - Another Day Goes by Dina - Hvis Enrique Inglesias - Just Wanna Be With You Folk og Røvere - Jess, det er sommer Maggy Reilly - EveryTime we Touch Twista - Sunshine Will Smith - miami Håper ikke alle er HELT uenig da... Lenke til kommentar
si_men Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Whimsical - My Rhymes Alice Deejay - better of alone kan bli årets sommerparty sang Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Alice Deejay - better of alone kan bli årets sommerparty sang 6172911[/snapback] Det håper jeg da virkelig ikke Den er jo mange år gammel jo, ble gitt ut i 1999. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Alice Deejay - better of alone kan bli årets sommerparty sang 6172911[/snapback] Det håper jeg da virkelig ikke Den er jo mange år gammel jo, ble gitt ut i 1999. 6172962[/snapback] Og så? samma om den er gammal da.....du hører vel ikke på bare nye sanger av Daft Punk f.eks. Man kan høre på noe selv om det er en gammel sang vettu Lenke til kommentar
CSM Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Seriøøøst mye dårlig forslag her! Manowar - Brothers Of metal er vel pokker ikke en Sommersang!ARGH! Noen sommersanger fra MIN side: Dante Thomas - Miss California Ace Of Bace - Cruel Summer Ace of Base - Cocoa Jumbo Are Og Odin - Kred! BabyBash - Sugasuga (utales: Sug 'a, Sug 'a! hehe...) BeachBoys - ALT FRA DETTE BANDET. VERDENS BESTE SOMMERBAND! Dakota moon - Another Day Goes by Dina - Hvis Enrique Inglesias - Just Wanna Be With You Folk og Røvere - Jess, det er sommer Maggy Reilly - EveryTime we Touch Twista - Sunshine Will Smith - miami Håper ikke alle er HELT uenig da... 6172892[/snapback] du kunne med hell slettet den første setningen i hvertfall, når du kommer med denne listen Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Alice Deejay - better of alone kan bli årets sommerparty sang 6172911[/snapback] Det håper jeg da virkelig ikke Den er jo mange år gammel jo, ble gitt ut i 1999. 6172962[/snapback] Og så? samma om den er gammal da.....du hører vel ikke på bare nye sanger av Daft Punk f.eks. Man kan høre på noe selv om det er en gammel sang vettu 6173006[/snapback] Du skjønner at det ikke var det jeg mente... En sjuårgammel låt blir ikke årets sommerlåt. Det er så godt som umulig. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Alice Deejay - better of alone kan bli årets sommerparty sang 6172911[/snapback] Det håper jeg da virkelig ikke Den er jo mange år gammel jo, ble gitt ut i 1999. 6172962[/snapback] Og så? samma om den er gammal da.....du hører vel ikke på bare nye sanger av Daft Punk f.eks. Man kan høre på noe selv om det er en gammel sang vettu 6173006[/snapback] Du skjønner at det ikke var det jeg mente... En sjuårgammel låt blir ikke årets sommerlåt. Det er så godt som umulig. 6174424[/snapback] Okei greit da Gir meg.... TaEnBolle: Du kom med noen fete sanger der, men en ting Dina - Hvis ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå