Niskivara Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Jeg tør vedde på at Gnarls Barkley - Crazy kommer til å bli en stor hit i sommer. Men den begynner å gå meg mer og mer på nervene. 6042585[/snapback] Tør tippe på det samme. Tror ikke nødvendigvis det er sannsynlig, men jeg håper på et par outsiderkandidater fra Mike Pattons Peeping Tom. Mojo har definitivt hitpotensiale, og det en del av de andre låtene også selvom det er mye sedvanlig Pattontull. Endret 5. mai 2006 av Niskivara Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ingen som har fått med seg den : Jeg kjenner en bot, ho heter anna etc etc.. Mein gott!! Er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 hehe, Ja BassHunter - Boten Anna kan fort bli årets landeplage Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 hehe, Ja BassHunter - Boten Anna kan fort bli årets landeplage 6044830[/snapback] Den er kåret til årets russelåt... (måtte den brenne hardt og lenge i helvete ) Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (måtte den brenne hardt og lenge i helvete ) 6044862[/snapback] I hear that! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Bobby Summer - Jabba Jabba Scott McKenzie - If you're going to San Fransisco Blondie - Maria Fool's Garden - Lemon Tree Gyllene tider - Här kommer alla känslorna Men At Work - Land Down Under Moby - Lift Me Up Mr. big - to be with you Roxette - Fading Like A Flower (div. remixer av den er også bra!) Spin Doctors - Two Princes The Bravery - Honest Mistake Stereophonics - Dakota Sweat - Mr Fred Junior Senior - Move Your Feet (mange forsjellige som fremfører den bra) - California dreaming Blue Lagoon - Break My Stride Bryan Adams - Summer of 69 Drömhus -Vill ha dig Endret 5. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 BassHunter - Boten Anna Superstars - Voi Voi Gnars Barkley - Crazy. Noen av årest landeplager vil jeg tro.. Så til de mer klassiske sommersangene: Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - En Solskinnsdag Bobby Summer - Jabba Jabba The 88 - How Good Can It Be Åge Aleksandersen - Levva Livet Di Derre - Rumba Med Gunn Gigi Di Agostino - Ill Fly With You Snook - Mr. Cool Fronda - Rullar Fram Bryan Adams - Summer Of 69 Men At Work - Land Down Under CC Cowboys - Vill Vakker Å Våt Rune Rudberg - 1001 1002 1003 Dirty Oppland feat Rune Rudberg - Stank Ass Ho 2 Steve Harley And Cockney Rebel - Make Me Smile Gyllne Tider - Sommartider Gyllne Tider - Når Vi Två Blir Et Kid Rock - American Badass Good Charlotte - Rebel Girl Sum 41 - The Hell Song Per Gessle - Her Kommer Alle Kjenslorna Blink 182 - Whats My Age Again Blink 182 - All The Small Things Pat Boone - Speedy Gonzales Jim Stärk - Morning Song Jahn Teigen - Mil Etter Mil Kaizers Orchestra - Djevelens Orchester Gleder meg til jeg får bilen min tilbake, da skal det brennes en koooseliig sommerplate Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 "O-Zone - Dragostea din tei" er bare kongesangen gleder meg til å kjøre til stranda med rutene "rullet ned" og den på full guff Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 "O-Zone - Dragostea din tei" er bare kongesangen gleder meg til å kjøre til stranda med rutene "rullet ned" og den på full guff 6063528[/snapback] You evil man. Ferry Corsten - Fire kan vel føres opp som sommersang. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Elya - Summer Love (Radio Edit) Bør høres. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Delillos og postgirobygget blir vel alltid sommerslagartiser, ellers kommer det det nok en sang snart som vi alle kommer til å haaate etter sommeren:P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers - Dani California Årets sommerlåter for min del! :!: Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Tipper at Karpe Diem - Piano blir nok en stor hitt blant kidsa/ungdommene hvertfall Den er konge!! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Som sagt: Glittertind - Fjellheimen gir meg fred Må føye til: Flaumen går, I Norge er vår - Glittertind Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Igrunn alt av Glittertind, og punk, punk eier både til sommer og fest. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg tør å påstå at disse sangene blir spillt masse i sommer: Dum Dum Boys - Lunta Brenner Red Hot Chilli Peppes - Dani California Red Hot Chilli Peppes - Snow (Hey Oh) Snook - Snook, svett och tårar Basshunter - Botten Anna Så kommer det nok noen outsiders etterhver:P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Postgirobygget - Solskinnsdag og Idyll Coldplay - Speed of Sound Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hmm, etter nøye gjennomtanke tror jeg at jeg har funnet ut av noe, de fleste låtene jeg forbinder med "sommerlåter" er noe som jeg kan knytte til en spesielt behagelig opplevelse om sommeren, om det er pilsing med gutta eller noe annet, hver eneste sang har sin historie som gjør den til en sommerlåt for hver person. Jeg kan jo også hive ut noen sanger for å være litt on topic: Turbonegro - City Of Satan Turbonegro - I Got Erection Emeric - Better Than Me (Ska-punk fra Loddefjord/Bergen) Sepultura - Spit Marius Mueller - Den Du Veit Alice Cooper - Poison TNT - 10 000 Lovers Twisted Sister - Were Not Gonna Take It Tom Robinson Band - 2 4 6 8 Motorway Postgirobygget - Stygge Lille Trine Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Iron Man Pluss et knippe brannsanger. Endret 10. mai 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå