si_men Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Så at det ikke hadde kommet ut noen trådom årets sommerhits/klasikkere Og siden det har blitt så fint sommervær nå (hvertfall på østlandet) tenkte jeg at vi kunne lage en tråd her hvor du poster dine sommerlåter Her er noen sommerlåter: Bryan Adams - Summer of 69 DeLillos - Neste sommer, tja alle DeLillos låtene går vel inn i denne kategorien... Postgirobygget - Idyll Fronda - Sommar Så bare slå deg løs! PS: GOD SOMMER EDIT: var ikke sikker på om denne skulle i musikk eller OT-baren, så hvis den er feilplasert så hadde det vært fint om en mod. kunne flytte den =) Endret 4. mai 2006 av si_men Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Red Hot Chili Peppers - Californication Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue Snoop Dogg feat. Charlie Wilson & Justin Timberlake - Signs Postgirobygget - Idyll U2 - City of Blinding Lights Gyllene Tider (stavet riktig?) - Sommartider Röyksopp - Only this moment Talib Kweli - Get By Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Feeder - Just A Day Feeder - Seven Days In The Sun Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Alice Deejay - Will I Ever Antiloop - Only U Ash - Walking Barefoot At The Drive-In - Lopsided ATB - Mysterious Skies Beam vs. Cyrus - Thunder In Paradise Billy Idol - White Wedding Blank & Jones - D.F.F. (DJ's, Fans & Freaks) Bon Jovi - Keep The Faith Bruce Springsteen - Born In The USA Cosmic Gate - Melt To The Ocean Cypress Hill - Throw Your Set In The Air Dimmu Borgir - Puritania DJ Shog - Another World DJ Tiësto & BT - Love Comes Again Dr. Bombay - My Sitar Dr. Dre & Snoop Dogg - Still D.R.E. Feeder - Radiation Ferry Corsten - Rock Your Body Rock Filter - Take A Picture Foo Fighters - Times Like These Gigi D'Agostino - Another Way Hypetraxx - Hope Ian Van Dahl - Crazy In Flames - Jester Script Transfigured Infected Mushroom - Elevation Station Kai Tracid - Too Many Times Kent - Pärlor Led Zeppelin - Custard Pie Lostprophets - Sway... Motörhead - Ace Of Spades R.E.M. - What's The Frequency, Kenneth? Radiohead - Subterranean Homesick Alien Rage Against The Machine - Killing In The Name Rank 1 - Airwave Siria - Endless Summer Stonegard - Goldbar Sunblind - Believe (Nu NRG Remix) System F - The Sonnet The Prodigy - Voodoo People U2 - Where The Streets Have No Name +++ Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ayreon - Day seven: Hope<3 Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 xploding plastix - sunset spirals Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Mungo Jerry - In The Summertime Troll - Sommaren i city Kompani 69 - sommern te 69 Orup - Magaluf Balsam Boys - Här Kommer Sommaren Herreys - Sommarparty Kikki Danielsson - Papaya Coconut Gyllene Tider - Sommartider Gyllene Tider - Känna din kropp mot min Gro Anita Schønn - Eviva España George Baker Selection - Una Paloma Blanca Passion Fruit - Wonderland Vikingarna - Till mit eget Blue Hawai Los Del Rio - Macarena Seals & Croft - Summerbreeze Lovin' Spoonful - Summer In The City Texas - Summer Son Corona - Rhythm Of The Night Chilli featuring Carrapicho - Tic, Tic Tac Manu Chao - Welcome To Tijuana Boney M - Hooray Hooray Its a Holi Holiday Daze - Superhero Lover De Lillos - Neste Sommer Drömhus - Vil ha dig Holly Valance - Kiss Kiss Toploader - Dancing In The Moonlight Vengaboys - We're going to Ibiza Weezer - Island In The Sun Wheatus - Teenage Dirtbag Dr. Bombay - Calcutta En rask liste EDIT: T-Spoon - Sex on the beach Endret 5. mai 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 T.I. - What You Know T.I. - Ride Wit Me Pluss flere! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg tør vedde på at Gnarls Barkley - Crazy kommer til å bli en stor hit i sommer. Men den begynner å gå meg mer og mer på nervene. EDIT: kanskje Bob Sinclar - love generation blir en sommer låt? Endret 4. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
si_men Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har en følelse at det kommer til å bli mye trance som kommer denne sommeren. Ellers blir det vel mye pop :/ og rap OT: skifter emne titel... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Snow - Informer 6041007[/snapback] minner meg ikke spesielt om sommer Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Equicez - Barnslig (kanon sommerlåt mener nå jeg ) Culture Club - Karma Chameleon (liker den også ) Og et par andre jeg ikke husker navnet på atm. Aldri helt skjønt at Summer of 69 er så stor sommerlåt, liker ikke den sangen for 5flate øre... Eneste som kan minne meg om sommer med den låten er at de sier summer of 69, sommerlåter er låter du kan gå og nynne på mens du er på stranda ol. Med en fengende og litt "livlig" beat.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Novembre - Flower Solefald - Christiania Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Terry Jacks - Season in the sun CC Cowboys - Vil vakker og våt CC Cowboys - Nå kommer jeg å tar deg Endret 4. mai 2006 av svalbard Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Generelt Postgirobygget, CC Cowboys, DeLillos og Big bang Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Må jo nevne Glittertind - Fjellheimen Gir Meg Fred. Den låten gir en så herlig følelse! =) Den vakre norske fjellheim, og dens sterke struktur og prakt. Gir meg følelser av stolthet, for dette land som tiden har skapt! Endret 4. mai 2006 av razh0r Lenke til kommentar
si_men Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Kom på noen flere i farten nå, før jeg får å legger meg Cure - Love Song Cure - Why Can't I Be You Dj Markski Faith No More - Easy Like Sunday Morning The Lighthouse Family - High Notorious B.I.G. - Nasty Girl NWA - Players Club Paul Van Dyke - Time Of Our Life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå