Gå til innhold

saitek eclipse eller Logitech G15

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke har behov for LCD skjermen, kommer jo logitech med G11, en nedskalert versjon av G15. Dette vurderer iallefall jeg å kjøpe, for jeg har ingen bruk for LCD skjerm på tastaturet til å se ammo og slikt i spill...

Hvor mange ganger tar du blikket vekk fra skjermen i en intens firefight? Sånn ca. aldri? Hvis du hele tiden skal se ned på tastaturet i ett FPS er du død. LCD på tastaturet for alt annet enn gaming kan jeg forstå, men klistre det på ett "gaming grade" tastatur som kanskje bare de mest drevne gamere skal kjøpe og si at det blir bedre å spille med det blir for idiotisk...

6138521[/snapback]

Man kan jo se statsen på tastaturet, istedet for å trykke på tab å skygge for hele skjermen kan du jo bare se på tastaturet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stats? hvem bryr seg om stats midt i en firefight? :tease:

stats sjekker man når man evt. er død, og da gjør det ingenting om man skygger for skjermen. Uansett er det mindre forstyrrende å bevege hodet ned, fokusere på LCD skjermen, bevege hodet opp igjen og få fokus på skjermen, enn det gjør å trykke TAB i ett sekund for å ta en titt.

Det er iallefall min mening :)

Lenke til kommentar
Stats? hvem bryr seg om stats midt i en firefight? :tease:

stats sjekker man når man evt. er død, og da gjør det ingenting om man skygger for skjermen. Uansett er det mindre forstyrrende å bevege hodet ned, fokusere på LCD skjermen, bevege hodet opp igjen og få fokus på skjermen, enn det gjør å trykke TAB i ett sekund for å ta en titt.

Det er iallefall min mening :)

6146131[/snapback]

jaja, Jeg synes det er litt bra med lcd skjerm jeg, for eksempel kan du jo skifte musikk fort, når du er i ett annet vindu, for da trenger du ikke å høre hvilken sang det er, du trenger bare å se på lcd skjermen...

Det er Min Mening ..

Lenke til kommentar
Logitech G15 ;)

6050818[/snapback]

*Raportert for brudd på 14 tegns regelen*

6117175[/snapback]

HAHA, folk som deg er virkelig patetiske. *telle bokstaver på en gammel post så jeg kan rapportere*. Åhhh!! :ohmy: Det mangler jo 3 bokstaver!!

Anyhow, jeg har selv tenkt til å kjøpte g15 når det en gang kommer på lager i juni :) . Svensk versjon da...

EDIT: Kan jeg kanskje rapportere deg, Lightningwolf, for å ha gjort en fantastisk ord delings feil?? :tease: Du bør nok lese nettiketten ja!

6118298[/snapback]

Jeg har aldri raportert noen før å fikk plutselig veldig lyst. Jeg pleier å drite i de reglene. Jeg har til å med vært utestengt.

6132578[/snapback]

LOL! Utrolig at du i det hele tatt tar deg tid til og telle bokstavene, og faktisk bry deg med å bruke enda mer tid på og rapportere han. LOL!

Og har du til og med vært ytestebgt? For hva? Rapportere så mange Små ting at moderatorene tok rapportene dine som spam?

Bemerkelsesverdig ja, så absolutt!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Stod mellom G15 og Saitek for meg og. Valgte Saitek. Bra tastatur. Solid, tåler mye juling. Har egentlig bare 2 ting å utsette på dette tatsturet: magler mediataster, som kan være kjekt å ha når du spiller og hører på musikk samtidig. I tillegg er den håndstøtta som følger med litt slarkete. Mulig denne er bedre på II'ern.

Men siden Logitech ikke gidder på produsere G15 med norsk layout (ja, jeg veit at den svenske funker greit, men det er et prinsipp :D ), så har jeg gitt opp Logitech-tastaturer. Så Saitek'en får duge til Optimus fra Art Lebedev kommer.....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Hvor mange knapper kan man trykke inn samtidig på G15? Det gamle tastaturet jeg har nå, så er det mange kombinasjoner hvor jeg bare kan trykke inn 2 knapper samtidig, og det passer dårlig til spilling :hm:

6175056[/snapback]

Er ikke helt sikker jeg, men jeg har ikke merka noe Med knapper i bf2 enda.

Lenke til kommentar

Ok, nå har komplett fått inn med svensk layout :green: . Men jeg får vel vente til starten av juni da jeg får lønning... Jeg finner den bare billigere et par steder, som amentio. Har de knalldyr frakt? Jeg tror faktisk det blir billigst å kjøpe på komplett :hm:

Lenke til kommentar
Ok, nå har komplett fått inn med svensk layout :green: . Men jeg får vel vente til starten av juni da jeg får lønning... Jeg finner den bare billigere et par steder, som amentio. Har de knalldyr frakt? Jeg tror faktisk det blir billigst å kjøpe på komplett :hm:

6187038[/snapback]

Komplett er best, andre butikker har så jævla dyr frakt ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...