leifeinar Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 har jo extreme excellent award må vel funke fint med en på 18A og 1 på 16A Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Litt feil ordbruk fra min side.. Poenget mitt var ikke at Apogee var en low-flow, men at den er lite restriktiv, på linje med tilsvarende gpu-blokk. Her er et par reviews: OCIA review HW Squad review VR Zone review Man kan sikkert finne ørten andre tester.. Det er absolutt ikke et dårlig valg! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Sist jeg sjekket har ATI bedre bildekvalitet enn nVidia. Jeg har aldri hatt et nVidia kort, men det er fler her inne på forumet som har rapport det. Og, for meg, vannkjøling er ALLTID bedre enn luftkjøling. Varme ut er bedre enn varme inn, og selv om de siste high-end kortene har riller for å slippe luft ut, vil halvparten av luften bli resirkulert inn igjen i kabinettet. 6042539[/snapback] Stemmer at ATI har bedre Billedkvalitet enn nVidia. En annen fordel med ATI er at den holder ytelsen oppe ved høye oppløsninger med plenty AA og AF. I tillegg har du HQ AF som gjør at AF blir retningsuavhengig, altså at hele bildet nyter godt av AF.. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Sist jeg sjekket har ATI bedre bildekvalitet enn nVidia. Jeg har aldri hatt et nVidia kort, men det er fler her inne på forumet som har rapport det. Og, for meg, vannkjøling er ALLTID bedre enn luftkjøling. Varme ut er bedre enn varme inn, og selv om de siste high-end kortene har riller for å slippe luft ut, vil halvparten av luften bli resirkulert inn igjen i kabinettet. 6042539[/snapback] Stemmer at ATI har bedre Billedkvalitet enn nVidia. En annen fordel med ATI er at den holder ytelsen oppe ved høye oppløsninger med plenty AA og AF. I tillegg har du HQ AF som gjør at AF blir retningsuavhengig, altså at hele bildet nyter godt av AF.. 6043039[/snapback] Pent Noen som har erfaring med kort fra MSI? Tenker da på dette kortet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg har selv Sapphire Radeon X1900XTX, men jeg kan ikke tenke meg til at MSI kortet er noe dårligere. Det vil nok yte like bra som Sapphire kortet. Dessuten ser det ut som kortet har identisk kjøler. Endret 4. mai 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Noen som gidder å sjekke den linken til kortet som jeg postet over. Kortet har bare hastighetene 625/1550. Er det jeg eller psdata som surrer? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Virker som det er PSdata som blingser.. Den ligger med 650 i prisguiden, så jeg stoler litt mer på den. Er ikke 625 XT-hastighet? Sikkert trygt! Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Da var følgende bestillt: - MSI X1900XTX 512MB PCI-E 2xDVI TV-Out HDTV Retail - MCW60 Swiftech GPU-vannblokk - Arctic Silver Termisk Lim - Arctic Silver 5 Termisk Pasta Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Da var følgende bestillt: - MSI X1900XTX 512MB PCI-E 2xDVI TV-Out HDTV Retail - MCW60 Swiftech GPU-vannblokk - Arctic Silver Termisk Lim - Arctic Silver 5 Termisk Pasta 6044624[/snapback] Tviler på at du kommer til å angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå