riktig Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tenkte bare å spre litt vårstemning her, nå er det ikke lenge til utepils og lettkledde damer. Kommentarer tas også imot med takk. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Våren kom ikke hit, rett på sommer her, og jeg koker, forbanna varme, hvor er det blitt av kalde Norge? ;( Må få fiksa meg aircondition kjapt for jeg smelter her On topic: hvorfor er det aldri noen fine skyer jeg kan knipse her? ;\ Endret 4. mai 2006 av arthoz Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Du er flink til å få frem flott himmel, SirMaximus. Likevel er det kanskje å overdrive å bare fotografere skyer.... Det andre bildet er ganske fint. Synes det er litt mye mark, så en liten crop er på sin plass. Lenke til kommentar
kak Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Fete skyer! Tror jeg må investere i polafilter! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Enig med PM at du er flink med å få til bra himmel. Men ellers var det to bilder under middels av det du normalt legger ut her. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg er fortsatt bare en ussel nybegynner. Av og til har man flaks og får til et bra bilde, andre ganger blir det ikke like imponerende. Men det er jo kritikk man lærer av, så takk for den. Dette er også ment ganske uhøytidelig. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Tenkte bare å spre litt vårstemning her, nå er det ikke lenge til utepils og lettkledde damer. Kommentarer tas også imot med takk. 6040628[/snapback] Jeg elsker himmelbilder og skyer så jeg synes de var fine jeg Jeg er bare glad for at det endelig er litt skikkelig lys! Lys! Lys! Lys! Blir glad bare av å si det! God sommer! Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå