Pysj Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Her er nok en spesialutgave av Nokias 8800, denne gangen med gullbelagt deksel. Les mer Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Så unødvendig.. Men kult deksel da Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Er vel litt sent å si det nå. Har blitt solgt på eBay i lange tider... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Så harry ! Fatter ikke at noen vil ha det der, gå rundt og se ut som en skikkelig Pimp Lenke til kommentar
warpig Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Så harry ! Fatter ikke at noen vil ha det der, gå rundt og se ut som en skikkelig Pimp 6042008[/snapback] Det har visst blitt populært å leve opp til den såkalte p.i.m.p.-stilen (hallikstilen), jeg synes det kan være tøft til en viss grad, men denne gikk langt over den graden, noe så harry. Endret 4. mai 2006 av warpig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Synest ikkje utseende var så dårlig eg, hadde det ikkje vært ekte gull, men eit vanleg deksel i gullfarge kunne eg lett ha hatt telefonen. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg syns det ble stykt med den gull fargen. Stål utgaven er mye penere og mye billigere. Å kjøpe en stygg dyr telefon som blir rett rappet ser jeg ikke noen grunn til. (..selv om 12 000 er alt for dyrt for meg uansett) Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Skulle kommet i hvitt gull. Da viser man både økonomisk styrke og stil, uten at det blir harry eller prangende som jeg skjønner folk synes denne 8800-versjonen er. Men men. Bra man har noe å velge i Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Skulle kommet i hvitt gull. Da viser man både økonomisk styrke og stil, uten at det blir harry eller prangende som jeg skjønner folk synes denne 8800-versjonen er. Men men. Bra man har noe å velge i 6043006[/snapback] Enig... tror nok gull-versjon slår bedre an i andre land der gull er mere status enn her... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg likte kontrasten mellom gull og sort men synes ikke så mye om denne telefonen ellers. Synes den er for dyr i utgangspunktet. (dan ordinære altså!) Endret 4. mai 2006 av BMP Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Denne telefonen blir sikkert med i nye musikkvideoen til 50 cent, Jay Z og den gjengen der.. vedder på det.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Nokia 8800 er en fantastisk telefon. Jeg hadde kun byttet min 8800 for en i hvitt gull, frem til da beholder jeg min. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg ser ikke så veldig mye i denne telefonen. For det første liker jeg ikke designet, for det andre er ikke gull så status her nei, og for det tredje så betaler man enormt for heller midt-på-treet spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg