hojohansen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har en 4200+ har lest om noen som har problemer med den med spilling osv. hvordan ser en at spillet ikke fikser to-kjerner? Hvordan kan en da slå av den ene?? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Om du, mot formodning, opplever problemer med spilling, så setter du bare affinitet på spill-prosessen til den ene kjernen. Start spillet, trykk flagg-knapp, eller alt-tab slik at du kommer deg ut i windows igjen. Start Task-manager, eller oppgavebehandlig, høyreklikk på oppgavelinjen. Der går du til prosesser, og høyreklikker på tråden spillet har, og setter affinitet til kjerne 0. Jeg har satt affinitet til msn og en del ting som kjører i bakgrunnen til kjerne 1, slik at jeg får max ytelse fra spill. Jeg har selv en 4600, som kjører NFS:MW, BF2 uten denne problematikken. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ganske fin og utfyllende tråd på gamer.no delen av forumet her. Godt forklart, og har også guide til permanent løsning hvis man har spill som har problemer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Om du, mot formodning, opplever problemer med spilling, så setter du bare affinitet på spill-prosessen til den ene kjernen. Start spillet, trykk flagg-knapp, eller alt-tab slik at du kommer deg ut i windows igjen. Start Task-manager, eller oppgavebehandlig, høyreklikk på oppgavelinjen. Der går du til prosesser, og høyreklikker på tråden spillet har, og setter affinitet til kjerne 0. Jeg har satt affinitet til msn og en del ting som kjører i bakgrunnen til kjerne 1, slik at jeg får max ytelse fra spill. Jeg har selv en 4600, som kjører NFS:MW, BF2 uten denne problematikken. 6040319[/snapback] åh? jeg må sette affinity på NFS:MW, ellers får jeg hakking, men i BF2 går det fint... Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Helt sant.. hehe Fungerer fint hos meg, men jeg har hørt om fler som har problemer med det. Det kan sikkert ha en del med andre variabler i situasjonen, versjon av spill, og XP, annen HW, andre ting.. Who knows.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kan vel legge inn den dual core patchen for xp så skal det funke fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå