janeide Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg har en Western Digital Extreme Lighted Drive 320GB USB2.0/Firewire, og i dag sluttet den bare å virke. Jeg får beskjeden "Strømsvinginger på USBport. En USB-enhet har oversteget strømgrensen på hubporten" Jeg må koble fra HDen uten at jeg får mer kontakt med den. Jeg har masse forskjellig lagre på den! Hva kan jeg gjøre for å redde dataene fra den? HJELP! Jeg kan heller ikke slå av strømmen på den ved hjelp av på/av-knappen. Endret 4. mai 2006 av janeide Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har en Western Digital Extreme Lighted Drive 320GB USB2.0/Firewire, og i dag sluttet den bare å virke. Jeg får beskjeden "Strømsvinginger på USBport. En USB-enhet har oversteget strømgrensen på hubporten" Jeg må koble fra HDen uten at jeg får mer kontakt med den. Jeg har masse forskjellig lagre på den! Hva kan jeg gjøre for å redde dataene fra den? HJELP! Jeg kan heller ikke slå av strømmen på den ved hjelp av på/av-knappen. 6040203[/snapback] Det jeg ville gjort er og skrudd den opp og koble hardisken i et nytt Eksternt harddisk kabinett eller satt den rett i pcen. Lenke til kommentar
janeide Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Ja, eg har tenkt tanken, men da mister eg garantien på den, og den er jo bare en måned gammel! Er det ikke noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Da ville jeg prøvd og få sendt den inn til reprasjoen. Kan hende det er bare en fille ting de må reparer.. Og du har egentlig krav på og få gjennoprettet all data som ligger på hardisken. Men går jo ann og ringe der du kjøpte den og høre hva du burde gjøre. og nevne at du helst ikke skal miste det som ligger på disken Lenke til kommentar
janeide Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Ja, eg sendte en mail til komplett, så eg håper de kan fikse den. Men det hadde forsatt vært greit å kunne slippe å sende den inn! :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå