Gå til innhold

bare kniv i cs 1.6

Anbefalte innlegg

hva skal man skrive i consollen i cs 1.6 for å gjøre slik at spillerne bare kan bruke kniv? (vil ha mange forslag)

hva skal man skrive i consollen i cs 1.6 for å banne spillere? (vil ha mange forslag)

håper på mange gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva skal man skrive i consollen i cs 1.6 for å gjøre slik at spillerne bare kan bruke kniv? (vil ha mange forslag)

hva skal man skrive i consollen i cs 1.6 for å banne spillere? (vil ha mange forslag)

håper på mange gode svar.

6040075[/snapback]

Går ut i fra at du mener server på Internett.

For å fjerne våpen må man ha AMX mod så vidt jeg vet. Det har ikke jeg så veldig god peiling på, så det får du spørre noen andre om du eventuelt kommer til å skaffe deg det.

For å banne noen skriver du "rcon banid <antall minutt> <steam-id> kick". For å finne steam-iden til brukere skriver du "rcon users" så kommer alle steam-idene opp.

Leif ja..

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Jeg pleier å skrive status i console, så kommer steamider og endel tall opp. Jeg kicker folk etter userid (tallet til venstre for steamiden)

rcon kick #<userid>

# er viktig å få med da

pass at du skriver inn riktig nr så du ikke kicker feil person.

edit: vet ikke om det samme gjelder for ban'ing. Antar det, pleier ikke å ban'e folk.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Jeg pleier å skrive status i console, så kommer steamider og endel tall opp. Jeg kicker folk etter userid (tallet til venstre for steamiden)

rcon kick #<userid>

# er viktig å få med da

pass at du skriver inn riktig nr så du ikke kicker feil person.

edit: vet ikke om det samme gjelder for ban'ing. Antar det, pleier ikke å ban'e folk.

6040226[/snapback]

For banning må du gjøre som jeg skrev. Tror ikke fyren spurte om hvordan man kicker, men greit nok. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...