kimman Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei bil folka.. Jeg har fått skrapt sammen rundt 120.000kr til å kjøpe en bil for, og jeg har hengt på bil annonser hver dag og sett rundt. Men synes det var litt vanskelig. Mitt ønske: -TDI -Ny som mulig -Helst kjørt under 60-70.000 km -Har plass til 18-19" felger uten problemer Og selvfølgelig skal den se pen ut.. Mitt første tanke var en Bora, den virker interessant.. Hva tror dere om Bora? Ellers er jeg veldig åpen for forslag Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Seat Toledo (same shit different wrapping stort sett). Lenke til kommentar
kimman Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Vel, var å sjekka med Seat Toledo.. Ikke noe særlig bra til rundt 120.000 med tdi.. denne var beste jeg fant: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...30&pos=1&tot=15 Men den kostet litt mer enn hva jeg har råd til.. Men så fant jeg denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1051721 på autodb, og den virket ikke så værst..Så hva tror dere om den? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Den var ikke så gæærn, men det hadde vært fint å få se bilder fra interiøret. Den er kjørt ca 19200 i året, og det er ikke så halvgæærnt. Prisen var fin. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Fikk nå høre at det ikke er lønnsomt å kjøpe en Seat, verdien synker rask.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Fikk nå høre at det ikke er lønnsomt å kjøpe en Seat, verdien synker rask.. 6040331[/snapback] Neppe raskere enn tilsvarende biler. En bil er uansett ikke annet enn et "tap", men det finner du vel ut. Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Det er meget vanskelig å finne dieselbiler til 120k som ikke er gått lengre enn 60-70kkm, men hvis du kan akseptere en som er gått lengre så er Ford Focus en fin bil i mine øyne. Den har iallefall fått usedvanlig mye skryt for sine kjøreegenskaper, og kvaliteten skal være bra. Seat mangler vel importør her i landet, og er vel i utgangspunktet ikke det mest kjente merket her i landet. Jeg antar derfor at bruktverdien på de bilene vil være lavere enn for andre merker, men det betyr også at det _kan_ være mulighet for store prisavslag. Mvh Raimo Endret 6. mai 2006 av Raimop Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg syns VW Bora er en utrolig fin bil å se på ihvertfall Aner ikke hvordan den er å kjøre og hvordan sikkerhet og slikt er :!: Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Fikk nå høre at det ikke er lønnsomt å kjøpe en Seat, verdien synker rask.. 6040331[/snapback] Spørs jo på hvordan Seat da.. Seat Leon Cupra R, litt veldig over din prisklasse, kanskje.. Seat Ibiza er jo ikke såå dyr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå