Scorpi Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei. Har nettop bygd opp en ny pc, men når jeg spiller battlefield slår den seg plutselig av, uten å være helt sikker kan det være når det enten skjer mye på skjermen f.eks. granat nedslagt. Har boota på en memtest86 cd og kjørt igjennom to runder uten at det rapporterer feil. Noen som har forslag? Skal forsøke å sette opp en hw liste her: Kabinett: Thermaltake Tsunami Dream kasse (std, ikke modda) PSU: Thermaltake Purepower 560w HK: ASUS P5WDG2-WS Grafikk 1: ASUS Radeon 1900XTX Grafikk 2: ASUS Radeon 1900 XT CF HD System: WD Raptor 10.000 RAM: Geil 2x2GB 6400 coppersink lyd: Crative Audigy 2ZS Har ytterligere 2 HD'r og 2 DVD brennere i kassen Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 http://www.techspot.com/vb/all/windows/t-3...-to-reboot.html Det er en eller annen bugg... sjekk linken. Står noe om løsningen der. Ciao Lenke til kommentar
Scorpi Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Det er en eller annen bugg... sjekk linken. Står noe om løsningen der. Ciao 6039915[/snapback] Hei igjen. Den rebootet ikke men slo seg tvert av, måtte slå av psu i 10 sec før jeg fikk startet pc'n igjen. Fortsatte å gjøre noen tester her: Kjørte 3dMark05 med crossfire, og maskinen kræsjet Kjørte 3dMark05 uten crossfire, og maskinen gikk greit Resultat= 8500 Hentet nytt psu på 630 watt (økning på 70 watt Kjørte 3dMark05 med crossfire, maksinen kræsjet ikke Resultat 9600 Har nå plugget på allt utstyr igjen (disker dvd brennere) og testen gikk fint igjen. Kan 70watt forskjell knele maskinen slik? Har ikke hatt tid til å spille BF for å sjekke om dette fungerer bedre over tid enda. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 kan jo hende at du har for liten strømforsyning med den andre du hadde! du kan ta en test her for å sjekke om din strømforsyning er for stor http://www.extreme.outervision.com/index.jsp bare tast inn spesifikasjonene du har på pc'en og sånn der, håper du finner ut av dette Lenke til kommentar
Scorpi Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 bare tast inn spesifikasjonene du har på pc'en og sånn der, håper du finner ut av dette 6040224[/snapback] Stilig site, og etter at jeg la på noen usb dingser og slik så havna den på 600w Så jeg lå nok litt lavt med 560. spesielt når grafikk korta begynte å jobbe. Dog. skal pc'n bare slå seg av slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå