Arctic Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Og det er jeg jo veldig glad for! Men jeg finner det likevel noe underlig. Bruker Netcom, 56K. For 3 måneder siden lå jeg gjevnt på 1000 kroner i måneden. Slik har det vært veldig lenge. Men forrige måned gikk det ned til 700,- og i dag fikk jeg regning på 500,-! Det merkelig er at jeg bestemt mener jeg har brukt like mye tid på nett, om ikke mer! Regningene samsvarer også med antall minutter og antall oppkoblinger. Det har rett og slett bare blitt mindre. Men jeg understreker nok en gang, jeg føler jeg har brukt like mye tid på nett. I tillegg er det høst, og da bruker det og gå opp litt ekstra. Jeg lurer på om det kan være feil noen plasser? *glis* Har noen andre med Netcom opplevd det samme? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Jo takk for det. Men jeg liker nå likevel og vite hva som skjer... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Bare vent:) Plutselig får du en sinnsyk stor regning:)) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 eller så har du sikkert opparbeidet deg en form for bonus ordning hos din isp. husker det var sånn hos telenor. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 20:30, skrev talisar:Bare vent:) Plutselig får du en sinnsyk stor regning:)) Ja det ville jo ikke være første gangen det skjer. Det første halve året etter jeg hadde tegnet mitt abb, så hadde ikke netcom registrert meg skikkelig. Da surfet jeg uvitende gratis - til de oppdaget det... Bonusordning er det ikke. Samtaletiden er som sagt halvert. Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Med den prisen i måneden burde du vel tenke på ADSL el lign. :oops: Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 er ikke sikkert det er mulig å få da... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Et tips.. skaff deg ISDN og tegn et abn. hos telenor og bruk Online 150.. da får du 150 timer for 500-600kr måneden. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 ADSL, en drøm. ISDN en fiende. (les: Telenor) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 greit at vi er imot telenor her, men om du sparer ca 500kr i mnd hvis du går over til ISDN, som jo er raskere. Da er det å gå for langt! Bare min objektive mening..... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Kan umulig spare penger på det da! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg lurer også på hvordan i huleste jeg skal spare penger på ISDN. Det er jo ikke gratis det heller Jeg ligger dessuten på 200 timer i måneden.(til nå da...) 150 timers grensen blir for lite. Jeg har brukt surfekalkulatoren hos Dinside,(anbefales!) og NetCom er helt klart rimeligst for mitt bruksmønster. [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-10-06 23:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå