Gå til innhold

Bilder av bil i fart

Anbefalte innlegg

Da var det min tur til å legge ut noen bilder jeg ønsker litt tilbakemeldinger på...

Begge bildene er tatt under rally stavanger i april, med et lumix fz5.

Det første bildet er tatt med en lukkertid på 1/160 og f/8, har endret litt på hvitbalanse og levels i ps og cropet det, men ellers er bildet urørt.

Bilde nr. 2 er tatt med en lukkertid på 1/800 og f3,2. Her har jeg også endret litt på hvitballanse og levels +at jeg har lagt til litt blur i bakgrunden på "hovedbildet".

Når dette bildet blei tatt drev jeg å stilte inn fokus på et sted mye lenger borte og zoomen var stilt inn på fult, men da jeg hørte hylinga fra dekkene klarte jeg såvidt å få rettet kamera mot bilen, zome ut og fokusere på nytt. Under denne febrilske fikklinga med kameraet har jeg også klart og aktivere at kameraet tar 3 bilder i sekundet, uten å være klar over det, flaks:)

P1090392.jpg

krasj.jpg

Ønsker tips om hva som kan gjøres bedre både når jeg står bak kamera og under bildebehandling. Bilde nr. 2 ble vel kanskje litt rotete, men men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin fartsfølelse på det øverste bildet og flott at du fulgte bilen så jevnt. (Flotte fartsstriper og bra spinn på hjulene)

Mitt eneste tips er at du se etter ett sted med bedre bakgrunn som ikke er like rotete som denne.

Lykek til :)

Lenke til kommentar

Jeg var vakt på her og fikk tildelt denne plassen, så hadde ikke så store muligheter å flytte på meg. Men synns egentlig denne bakgrunden fremhever farten.

Men takker for svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...