tigergutten Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Er på jakt etter et program for å endre production key på office pakken, noen som kjenner til dette? Har en haug med lisenser liggende, men det er ikke notert hvilke som er brukt og hvor mange ganger... istedenfor å installere office x-antall ganger trenger jeg en mulighet å skifte denne ETTER at programmet er installert. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Takker... søkte litt selv også. Håpet på et program som folk hadde erfaring med slik at jeg ikke prøver og feiler på pc`er for firmaet.. Noen som kjenner til dette her som dukket opp i agressive sitt søk? Endret 4. mai 2006 av tigergutten Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Winkey Finder er av de bedre slike programmer jeg har brukt. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Høres betryggende ut... da testes dette ut i morgen Tusen takk for hjelpen mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå