kelmesport Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Når jeg trykker på powerknappen blinker det i 1/4 sekund på lyset som viser at harddisken arbeider, ellers skjer det ingenting. Jeg får rett og slett ikke startet maskinen. Dette er uavhengig om at batteriet er fulladet eller ikke, og det spiller ingen rolle om jeg har strømadapteren plugget i eller ikke. I 1 av 100 tilfeller starter den, og da ser alt ut til å fungere greit, men den KAN finne på låse / fryse seg i windows. Jeg synes kanskje den blir litt varm når den har stått på en stund, men ikke noe mer enn normalt vil jeg si. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 hvis du akkurat har spilt og den ble varm, også skrudde seg av! så kan det rett og slett hende at den bare ble litt overarbeidet...men det er jeg ikke sikker på da...det skjedde værtfall med meg engang! jeg bare ventet kanskje 5 timer også funket den fint igjen Lenke til kommentar
kelmesport Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har sittet med problemet i flere dager. Det ser ut til at problemet er der uavhengig om at den er varm eller ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå