magnulf Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg tenkte å lage en enkel hdd blokk og lurte på om noen hadde en mal eller noe som jeg kan bruke til å få nøyaktige hull til hdd? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Dritbra Patz! Skal lagre bildet så fort jeg får opp PCen. Skal nemlig selv lage kjøleblokk til HD.. Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hoho, kjekt! Måtte lagre bildet Lenke til kommentar
meastp Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Som det står på tegningen, skal f.eks A være lik B+G. A: 14.7 cm B: 11.7 cm G: 2.80 cm Samme med C+F, D+E Hvorfor er A 2mm lenger? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Forde vis du tar hypotenusen av x og ganger med kvadratroten av pi så kommer du frem til at den skal være 2 mm lenger... Endret 9. mai 2006 av magnulf Lenke til kommentar
meastp Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Forde vis du tar hypotenusen av x og ganger med kvadratroten av pi så kommer du frem til at den skal være 2 mm lenger... 6069857[/snapback] Kuttet skolen ut addisjon og subtraksjon etter mitt årskull? Poenget var? Endret 9. mai 2006 av meastp Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Unskyld bare fikk litt lyst å tulle når jeg så det....har egentlig ikke peiling på det. Sikkert bare en standard som ble satt eller så kan det vell ha noe med at ting inni disken kan ligge i veien osv... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Poenget -mitt- var ihvertfall at summen av C og F, B og G, eller D og E skal være helt like. Det er sånn det er på tegningen, ihvertfall. Tenkte å påpeke det så du ikke plasserer hullene feil. Det ville jo vært kjedelig, ikke sant? Får vi ikke en oppklaring fra Patz, ville jeg kontrollmålt selv. Sikkert bare en standard som ble satt eller så kan det vell ha noe med at ting inni disken kan ligge i veien osv... Nei, dette er tatt helt ut av sammenhengen. Noen har gjort en feil. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette ser nok ut til å rett å slett være slurv fra den som har laget tegningen (nei, det er ikke meg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå