Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Forskjell mellom Linksys WRT54GX og WRT54GX4 ?

Anbefalte innlegg

Hei har lurt på og kjøpe meg en Linksys WRT54GX men nå ser jeg det har kommet en GX4 Men har gåt igjennom specsa på dem. men kan ikke finne noe annen forskjell en Utsende jeg. noen som kan forklare meg forskjelene om det er noen? og hvem av dem burde jeg velge?

Endret av Handl3vogn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet det ?

6040322[/snapback]

Gx har srx. gx4 har srx400 hva nå det enn er..

Tror det har noe med trådløs fart å gjøre. Sikkert noen kloke hoder er som kan forklare.

Hentet fra linksys.com:

With SRX, the farther away you are, the more speed advantage you get, and SRX400 works great with standard Wireless-G and -B equipment, and other flavors of Linksys SRX. But when both ends of the wireless link are SRX400, the router can increase the throughput even more by using twice as much radio band, yielding speeds up to 10 times as fast as standard Wireless-G. But unlike other speed-enhanced technologies, SRX400 can dynamically enable this double-speed mode for SRX400 devices, while still connecting to non-SRX400 wireless devices at their respective fastest speeds. And SRX400 is a "good neighbor", always checking for other wireless devices in the area before gobbling up the radio band.

Edit: la til info

Endret av ronnyenk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...