aurstad Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Fikk mitt første digital kamera igår, så ikke forvent for mye Oh well, jeg får bare hoppe i det! Be gentle! Kamera er Nikon D50 med kit linse. Litt beskjæring og justering av RAW filene. Hva tycks? Endret 3. mai 2006 av aurstad Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Meget bra eksponert til å være fra en nybegynner. Synes kanskje ikke det er så spennende bidrag, med unntak av de siloene (?). De har litt stilig lys, og står i fin kontrast til himmelen. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) De er faktisk kornsiloer, med "moderne belysning". Endret 4. mai 2006 av aurstad Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Likte godt det andre bildet med billysene der. Syntes det var svært godt tatt til at det er dine første bilder Gratulerer med bra kamera. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Steinkjer kornsilo tok jeg også er drøss med bilder av i Januar, er noen stilige motiver rundt der ja... Synes du har fanget den bra med månen som det lille ekstra, kunne kanskje vært beskjert til stående da det er mye stygge ting rundt bygget, som flaggstenger & kraner & byggeplassen... (Bumper inn et av mine "abstrakte" fra kornsiloene) Rundkjøringen er den nedreste her... http://www.steinkjer.kommune.no/webcam/all.html Gratulerer med nytt kamera, en bra start dette, når du blir enda mere kjent med kameraet så kommer det vel flere bilder fra steinkjer håper jeg.! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Bra bilder det her. Terningkast... en sterk 3'er Skiltet foran bilen i rundkjøringen ødelegger veldig mye. Burde nok også beskjæres litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå