Gå til innhold

Imorgen kommer mage-info


Anbefalte innlegg

Ser ut som mages fremdeles kommer til å være dem som dør mest i raid:) I vårt guild har det ikke vært et eneste raid utenat vår main mage og muligens også hans assist mage har død, selv om alle vi andre har overlevd.

 

Men men...dere blir jo litt bedre mot melee så det er jo et pluss for dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen som dere whiner, måtte bare få det ut. Jeg som spiller magen min mest av alle characterne mine klager iallefall ikke, for en gangs skyld er Frost/arcane genialt..

 

Kommer til å specce 20arcane/31frost :)

 

31p Frost:

 

2/2 Imp. Frost Nova

5/5 Imp. Frostbolt

5/5 Ice Shards

3/3 Frostbite

3/3 Piercing Ice

1/1 Cold Snap

2/2 Arctic Reach

3/3 Frost Channeling

5/5 Shatter

1/1 Ice Block

1/1 Ice Barrier

 

20p Arcane:

 

3/3 Arcane Subtelty

2/5 Arcane Focus

5/5 Arcane Consentration

5/5 Imp. Arcane Explosion

3/3 Arcane Meditation

2/2 Imp. Counterspell

Lenke til kommentar
At dere må vente 3 sekund ekstra på 4 sunders ....  Syns ikke så veldig synd på dere

6045304[/snapback]

 

Ikke snakk om ting du tydelig ikke kan en dritt om. AS var imba i bwl. Gjorde at du kunne hjøre en del DMG på enkelte bosser. Og nei det er ikke snakk om 3 sec på 4 sunders. Hvis du hadde vist noe om BWL eller mage hadde du vist dette..,

6045755[/snapback]

 

 

Neivel.

Hvor lang tid bruker tanken deres på å få opp 5 sunders?

Vår bruker maks 10 sekunder ... :hrm:

 

Selvfølgelig er det et flott talent som det er nå. Men det er ikke så forbanna ille som dere grinete mager skal ha det til!

 

Jeg er glad for at du vet om alle som har vært i BWL og spilt mage ... :thumbdown:

 

*host*idiot*host*

 

Edit: Grunnen til at alle som ikke spiller mage (Joda, jeg har spilt mage, GtReB, ta det med ro) ikke er misfornøyd med de foreløpige forandringene er kanskje fordi vi er så sykt lei av å høre på sytinga deres!

Dere skal ha stealth, water elementals, gjøre mest damage, ta mest skade, ha 5 forskjellige muligheter til å rømme/ CC'e folk, kunne kaste Blizzard mens mounted ...

 

De magene som skriker og hyler: Sorry ... L2P ! Ingen av magene i guildet mitt har klaga enda (Som jeg har hørt). Kanskje det er fordi de er mer enn et one-trick show ??

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Tosk du dreit deg ut selv, 10 sekunder maks på 5 sunder er langt mere per sunder enn 3 sec på 4 sunder....

 

 

 

*host* kjøttskalle *host*

6046324[/snapback]

 

 

Les posten du ...

Og skjønn sammenhengen!

 

Med nåværende talent kan mages bruke AM fra ca den 2re sunderen. Uten nåværende talent må de vente "noen få" sekunder på den 3de eller den 4de sunder, sånn andre må!

 

 

 

 

Edit: Siden folk misfrorsto hva jeg skrev ....

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
At dere må vente 3 sekund ekstra på 4 sunders ....  Syns ikke så veldig synd på dere

6045304[/snapback]

 

Ikke snakk om ting du tydelig ikke kan en dritt om. AS var imba i bwl. Gjorde at du kunne hjøre en del DMG på enkelte bosser. Og nei det er ikke snakk om 3 sec på 4 sunders. Hvis du hadde vist noe om BWL eller mage hadde du vist dette..,

6045755[/snapback]

 

 

Neivel.

Hvor lang tid bruker tanken deres på å få opp 5 sunders?

Vår bruker maks 10 sekunder ... :hrm:

 

Selvfølgelig er det et flott talent som det er nå. Men det er ikke så forbanna ille som dere grinete mager skal ha det til!

 

Jeg er glad for at du vet om alle som har vært i BWL og spilt mage ... :thumbdown:

 

*host*idiot*host*

 

Edit: Grunnen til at alle som ikke spiller mage (Joda, jeg har spilt mage, GtReB, ta det med ro) ikke er misfornøyd med de foreløpige forandringene er kanskje fordi vi er så sykt lei av å høre på sytinga deres!

Dere skal ha stealth, water elementals, gjøre mest damage, ta mest skade, ha 5 forskjellige muligheter til å rømme/ CC'e folk, kunne kaste Blizzard mens mounted ...

 

De magene som skriker og hyler: Sorry ... L2P ! Ingen av magene i guildet mitt har klaga enda (Som jeg har hørt). Kanskje det er fordi de er mer enn et one-trick show ??

6046176[/snapback]

 

*applaus*

 

Er vel ikke lenge før mager får kaste pyroblast med 50% crit mot frozen targets fra stealth . Frost nova får selvfølgelig 30y range, slik de kan fryse et helt raid for å være sikker å ikke få en meleeklasse på seg. Og om de skulle være så uheldig å få på seg en rogue, skal de faen meg ha nok armor til å denge ham ned i melee.

Lenke til kommentar

Likte muligheten for en imba 31fire/20 firebuild jeg :) Den nye combustion + Shatter = IMBA fire crits :evil: 68% critchance mot frozen targets med min 58 mage er ikke dårlig bare det :)

 

Edit: Og, det eneste vi får av armor "boost" er vel +30% armor med ice armor fra et eller annet frost talent..

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
At dere må vente 3 sekund ekstra på 4 sunders ....  Syns ikke så veldig synd på dere

6045304[/snapback]

 

Ikke snakk om ting du tydelig ikke kan en dritt om. AS var imba i bwl. Gjorde at du kunne hjøre en del DMG på enkelte bosser. Og nei det er ikke snakk om 3 sec på 4 sunders. Hvis du hadde vist noe om BWL eller mage hadde du vist dette..,

6045755[/snapback]

 

 

Neivel.

Hvor lang tid bruker tanken deres på å få opp 5 sunders?

Vår bruker maks 10 sekunder ... :hrm:

 

 

Selvfølgelig er det et flott talent som det er nå. Men det er ikke så forbanna ille som dere grinete mager skal ha det til!

 

Jeg er glad for at du vet om alle som har vært i BWL og spilt mage ... :thumbdown:

 

*host*idiot*host*

 

Edit: Grunnen til at alle som ikke spiller mage (Joda, jeg har spilt mage, GtReB, ta det med ro) ikke er misfornøyd med de foreløpige forandringene er kanskje fordi vi er så sykt lei av å høre på sytinga deres!

Dere skal ha stealth, water elementals, gjøre mest damage, ta mest skade, ha 5 forskjellige muligheter til å rømme/ CC'e folk, kunne kaste Blizzard mens mounted ...

 

De magene som skriker og hyler: Sorry ... L2P ! Ingen av magene i guildet mitt har klaga enda (Som jeg har hørt). Kanskje det er fordi de er mer enn et one-trick show ??

6046176[/snapback]

 

Ja du har spilt mage men har du spilt en i high lvl raiding? Jeg klaged ikke jeg retta opp i noe du sa som var feil. DU mente at AM ikke var så mye og klage over. Vel mages kan gjøre dritt bra dmg, men vi har ett stort problem. Miske agro på enkelte bosser som brood i bwl er det viktig og ikke komme for høyt på agro list 3 neterwind, bos og AS var veldig nice til det.

 

Grunnen til at det var masse mage whining i går var en typo i talent tree som sa at shater bare var 10% ikke 50.

 

Dine utspill om å vente 4 sec mere på sunder viser bare den mangel på hige end raiding for en mage. Det er en del andre typer en MC bosser med tank/healing. Har du vært i BWL eller høyere med en mage? Hvilke klasse spiller du?

 

Og å kalle noen for en idot bare forde han har andre mening enn deg, sier vel mere om din argumentering enn min

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar
At dere må vente 3 sekund ekstra på 4 sunders ....  Syns ikke så veldig synd på dere

6045304[/snapback]

 

Ikke snakk om ting du tydelig ikke kan en dritt om. AS var imba i bwl. Gjorde at du kunne hjøre en del DMG på enkelte bosser. Og nei det er ikke snakk om 3 sec på 4 sunders. Hvis du hadde vist noe om BWL eller mage hadde du vist dette..,

6045755[/snapback]

 

 

Neivel.

Hvor lang tid bruker tanken deres på å få opp 5 sunders?

Vår bruker maks 10 sekunder ... :hrm:

 

Selvfølgelig er det et flott talent som det er nå. Men det er ikke så forbanna ille som dere grinete mager skal ha det til!

 

Jeg er glad for at du vet om alle som har vært i BWL og spilt mage ... :thumbdown:

 

*host*idiot*host*

 

Edit: Grunnen til at alle som ikke spiller mage (Joda, jeg har spilt mage, GtReB, ta det med ro) ikke er misfornøyd med de foreløpige forandringene er kanskje fordi vi er så sykt lei av å høre på sytinga deres!

Dere skal ha stealth, water elementals, gjøre mest damage, ta mest skade, ha 5 forskjellige muligheter til å rømme/ CC'e folk, kunne kaste Blizzard mens mounted ...

 

De magene som skriker og hyler: Sorry ... L2P ! Ingen av magene i guildet mitt har klaga enda (Som jeg har hørt). Kanskje det er fordi de er mer enn et one-trick show ??

6046176[/snapback]

 

Jeg ler. :!: Du har åpenbart ingen erfaring med raids som mage. Resten av det du sier er også helt feil, men jeg vil anta at du selv også ser dette. Den magen som forlanger alt det du sa der kan bare pelle seg tilbake til barnehagen.

 

Mage har sine sterke sider og sine svake sider, men i mange raids har mage egentlig liten rolle. Håper blizzard i fremtiden kan designe encounters sånn at alle klasser får hver sin unike rolle.

Lenke til kommentar
Dette var ikke mye å rope hurra for  :thumbdown:

Nå som dem har ødelagt "arcane subtlety", hvordan i helvete skal vi kunne klare å redusere aggro ?

Nå har vi 40% aggro reduksjon ved bruk av AM. Noe jeg er helt avhengig av når jeg slåss mot bossene i bwl som krever mye aggro control. Med denne nye "arcane subtlety" vil vi få 7.5% aggro reduksjon hvis man har ca. 15% crit sjanse.

Rett og slett tåpelig  :nei:

 

Og hva i svarteste skauen gjør "wand specialization" fortsatt der ?

"Arcane resilince" er helt ubeskrivelig teit, har ingen nytteverdi i det hele tatt  :roll:

"Master of elements" har heller ingen nytteverdi, du sparer så innmari lite på det.

 

Jeg kan bitche om mye mer, men nå går jeg og legger meg.

6044755[/snapback]

 

 

Ummm

Arcane Subtley har aldri redusert aggroen din. Du skaper 40% mindre aggro når du bruker offensive Arcane- spells, i forhold til andre offensive spells, men du reduserer ikke noe!

6045304[/snapback]

Jeg formulerte meg litt feil. Det jeg mente var at det er den eneste måten vi kan deale damage uten å være på toppen av aggro lista etter 3 sec. Nå ser det ut til at vi må vente 10 sec mellom hver gang vi sender avgårde en frostbolt, istedenfor å kunne fyre av AM kontinuerlig.

 

Edit: som noen allerede har nevnt, dette er uhyre viktig i bwl.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Heh. nub. mener å huske du whiner konstant over warriorene sine (visstnok) endeløse nerfs.. Morsomt da at i enhver bg jeg er i er det alltid dobbelt så mange warriors som mages på hvert lag.

 

Og du bommer faktisk totalt på kritikken din, etter denne patchen er det ingen, over 50iq, som ville specca arcane, selv om ap ble buffa til 50%, resten av treet står jo fullstendig ribba tilbake. Det magene klager over nerfen av shatter i patchnotesene.

 

 

Det jeg sier er at selv om de talentene her er den største buffen noen klasse noensinne har fått, er det mager som klager og syter. Det som gjør mage så sinnsykt gode mot melee, blir kraftig forbedret. Mer crit på frospells, mer slow på frostspell, mer armor..

 

Og ja, warriors har aldri aldri fått slike buffs som mage har fått nå. Hva fikk warriors på sin revamp (som blizzard mener er nok, og blånekter og se på klassen), jo vi fikk tre tooltip upgrades, nerf til bloodthirst, en ubrukelig improved hamstring, shield slam (jipii) , lenger range på battleshout, og piercing howl ble flyttet i treet. Vi fikk ikke frigjort 9 hele talent points. Vi fikk heller ikke gjort essensielle talents gjort til trainer (evocation og AE), selv om det er bred enighet om at tactical mastery er nødvendig for alle.

6044181[/snapback]

 

For å gjenta meg selv; det 90% av mages whina over var en typo som nerfa shatter fra 50 til 10% crit mot frozen targets. Det er mer som å bytte ut "Mortal strike" med "dask lett på kinn" for 10 damage. Heh.. Men det var som sagt en typo, nye shatter vil jo være sylfrækk for elementalists.

 

Og jeg hører du sier warriors er så nerfa.. men jeg gjentar meg selv.. isåfall er det morsomt at warriors er den mest spilte klassen, spesielt i high-end pvp. Og det er jo ikke vits i å buffe warriors hvis de er balansert fra før hva?

 

Greit nok at du føler du blir eid av mages 1 on 1, men isåfall utforder jeg deg til å låne en high end mage og duellere mot en demonology lock med felhuntern ute.. Warrioren vinner kanskje 10% av duellene med lucky crits etc. Magen vinner NULL. Det kan jeg garantere deg. Demolock mot mage er en umulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...