Gå til innhold

Imorgen kommer mage-info


Anbefalte innlegg

Healers, ikke casters.

6057602[/snapback]

 

Dummeste kommentaren i denne tråden, og det sier vel litt. Men jeg velger å tro at du bare er ute etter å kverulere og kødde litt, for hvis du er seriøs, lurer jeg på hvordan du klarte å logge deg inn på forumet her i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når presten blir 60 skal jeg lage en mage.

Beste klassen i spillet uten tvil.

 

Argumenter?

Hvilken annen klasse kan drepe grupper med mobs på opptil 8 stykker om gangen på omtrent samme lvl som deg selv?

Har enda ikke sett en eneste en untatt mage som kan gjøre det solo.

Kan man spille magen sin rett er det en av de klassene med størst kapasitet både i dps, og fleksibilitet.

 

Gleder meg til å prøve den ut. Har hittil bare sett filmer fra folk som kan spille klassen sin, og sett hva folk på serverene jeg spiller på kan gjøre.

 

Et eksempel.

 

Lumbercampen i WPL. AOE taktikk. med freeze.

6 lvl 56 mobs rett ned i løpet av kort tid.

Jeg drepte 2 med min warrior.. og hadde 45% hp left.

 

Nr 2.

 

også WPL

 

Gruppe med undeads lvl 50-52.

Her kommer en Horde mage lvl 56 som bare rir inn mellom en del mobs (ca 6- 8 stk) Dismounter, bruker freeze, og to Blizzards = alle døde.

 

Jeg: lvl 54 priest dreper 1 stk.

 

For de to klassene jeg har spilt med i pve og pvp virker mage mye sterkere.

Lenke til kommentar
ja, som vi alle vet er Shama blizzards lille kosebamser

6068078[/snapback]

 

Vel.. alle vet jo at imba horde racials og shaman er til for å jevne ut ally/horde ratioen..

6068323[/snapback]

 

fear ward.

6068502[/snapback]

 

will of the forsaken, stun res, war stomp >>>> fear ward(som er en _PVE_-skill)

 

Hvis du ikke er istand til å se at horde racials > ally racials anbefaler jeg sterkt videre skolegang.

Lenke til kommentar
ja, som vi alle vet er Shama blizzards lille kosebamser

6068078[/snapback]

 

Vel.. alle vet jo at imba horde racials og shaman er til for å jevne ut ally/horde ratioen..

6068323[/snapback]

 

fear ward.

6068502[/snapback]

 

will of the forsaken, stun res, war stomp >>>> fear ward(som er en _PVE_-skill)

 

Hvis du ikke er istand til å se at horde racials > ally racials anbefaler jeg sterkt videre skolegang.

6068720[/snapback]

for shadowmeld er jo helt bortkasta i pvp, er så utrolig ræva å kunne stealthe som warrior og charge ut på en intetanene horde, eller aim shotte en horde :roll:

 

Som rogue er det jo helt forferdelig å kunne bli immune til rend/deep wound, poison etc så vanishe. Samme med hunter mot horde (UD?) rogue....

 

Å vi vil jo absolutt ikke ha mulighet til å oppdage en rogue, vi må bli ambusha/CS'a...

 

Og tenk så dumt det er å kunne komme ut av en frost nova på 0,5 sec

 

 

*sukk*

Lenke til kommentar
ja, som vi alle vet er Shama blizzards lille kosebamser

6068078[/snapback]

 

Vel.. alle vet jo at imba horde racials og shaman er til for å jevne ut ally/horde ratioen..

6068323[/snapback]

 

fear ward.

6068502[/snapback]

 

will of the forsaken, stun res, war stomp >>>> fear ward(som er en _PVE_-skill)

 

Hvis du ikke er istand til å se at horde racials > ally racials anbefaler jeg sterkt videre skolegang.

6068720[/snapback]

for shadowmeld er jo helt bortkasta i pvp, er så utrolig ræva å kunne stealthe som warrior og charge ut på en intetanene horde, eller aim shotte en horde :roll:

 

Som rogue er det jo helt forferdelig å kunne bli immune til rend/deep wound, poison etc så vanishe. Samme med hunter mot horde (UD?) rogue....

 

Å vi vil jo absolutt ikke ha mulighet til å oppdage en rogue, vi må bli ambusha/CS'a...

 

Og tenk så dumt det er å kunne komme ut av en frost nova på 0,5 sec

 

 

*sukk*

6069380[/snapback]

 

Vel.. mulig du ikke har spilt på en stund, men shadowmeld -> aimshot(og forsåvidt alt anna av spells) er nerfa.

 

Perception er ikke så veldig nyttig, med mindre du vet det er en rogue der, og det vet du stort sett kun i duels.

 

Escape artist og stoneform er forsåvidt nyttig det og, jeg har aldri sagt noe annet.

 

Poenget mitt er at horde racials er langt bedre enn dette. Stunres gimper rogues (ja gimper), og er ufattelig hendig mot impact mages og blackout presteretc. wotf gimper prester og locks (ja gimperl), og er stort sett grunnen til at locks fikk deathcoil. Warstomp trenger jeg kun å si er en AOE stun!!1

 

Jeg vil gå så langt som å si at det ikke er grunnlag for diskusjon engang.. Alle nogenlunde objektive folk (les: som ikke kun har horde chars) bør være enig i dette..

Lenke til kommentar

Problemet ditt er at du ser kun i pvp perspektiv. Warstomp er stort sett bare delvis nyttig i EN encounter i spillet, sartura i AQ. Alle andre mobs/bosser er stort sett immun mot stun. Stunresist til orc kan være nyttig nok, men er egentlig ikke noe man merker stort til.

 

WotF.. kan være hendig om uhellet er ute f.eks på nefarian, men hadde man hatt fear ward *sukk*..

Lenke til kommentar
Alliance racials er... "fiffige". Horde racials er forskjellen mellom tap og vinn. De er en del bedre, men ikke akkurat gamebreaking.

 

Men hvis dere horde fanboys har lyst å bytte så gjerne for meg.

6069608[/snapback]

 

Så du mener at å holde MT konstant immun mot fear, og dermed slippe unna utrolig mye knot på f.eks nefarian ikke er "gamebreaking" ?

Og hvile horde racials mener du er så bra da? +15 herbalist skill på taurens? undervannspusting på undead? :ermm:

 

Edit: kunne gjerne bytta undervannspustinga mi mot +5 swords eller 10% mer reputation om dere vil bytte :)

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Ja, fordi det ene bossencounteret Nefarian er hele spillet! Sorry jeg ikke helt forsto det.

 

Gi meg heller war stomp på warlocken min enn escape artist.

 

Gi meg heller will of the forsaken på warlocken min enn expansive mind.

 

Gi meg heller blood fury(? den der orc tingen) på warrioren min enn expansive mind.

 

Og escape artist? Hvorfor er ikke den heller 25% resist til root/snare enn en 0.5 sekund cast? Sånn som orc sin stun resist?

 

Sånn kan vi vel ramse opp, mange gode alliance racials, men jeg hadde bytta med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...