Gå til innhold

Imorgen kommer mage-info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wiiii :D gleder meg vilt

 

 

Doh, skjer med at når jeg endelig kommer inn på siden så har de ikke noe nytt der. Noe feil med tidssonene? skulle det ikke vært der for 50 min siden?

6042090[/snapback]

http://maint.ign.com/vault/

 

scheduled maintenance my ass, ign takler rett og slett ikke trafikken :thumbdown:

 

Der ja.

http://pc.ign.com/articles/704/704665p1.html

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Nerf av shatter, huh? Genialt.. :roll: Likte et par av talentene, bla. 30sek cooldown på ice barrier og nye Combustion.

 

Edit: Fra 40% til 10% increased critchance mot frosted targets that is.. Virker litt rart for meg ettersom de har fjernet mange talents points slik at man trenger å bruke mindre talentspoints for samme effekt.

Blir vel totalt umulig å drepe casters for frostspec hvis dette stemmer? Jaja, det var jo liksom ikke det vi sleit med fra før av da.. ? :S

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Haha, så sant, så sant Carl M :D

 

Sjekk ut:

Arcane Resilience

Increases your armor by an amount equal to 50% of your Intellect

 

Hahaha, for et _superdårlig_ talent.. :love: 150 armor increase!

Arcane power nerf også btw :) MÅ bare poste alle negative ting angående talents rewampen..

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Sjekk ut shatter :D

 

La meg sitere: "Swings the nerfbat, HOMERUN!"

6042472[/snapback]

 

Sannsynligvis typo. Og btw, elementalbuild ble plutselig meget viable. 'Ikke gidda å fundert over spec enda, men med redusert cost for mange talents kan det bli rimelig frækt.

 

Synd jeg pensjonerte magen min for lenge sida.. dog min druid main griner ikke over det nye 31 points resto talentet heller, rett og slett en gunstig patch for meg :D

Lenke til kommentar
Haha, så sant, så sant Carl M :D

 

Sjekk ut:

Arcane Resilience

Increases your armor by an amount equal to 50% of your Intellect

 

Hahaha, for et _superdårlig_ talent..  :love: 150 armor increase!

6042482[/snapback]

 

15% mer armor (hadde 1k armor med min gamle mage) for ett talentpoint er ikke akkurat rævva... Altfor mange clothies undervurderer effekten av damage mitigation mot fysisk skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...