Eclipsed Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Har nettopp kjøpt meg ett D70s kamera med kit objektivet. Og må jo selvfølegelig knipse noen bilder. "Modellen" er min søster Hanna. Har valgt å kalle bildet "The dark side of Hanna" Har tveaket litt i Photoshop, og kan vel si med en gang at det ikke var meningen å ha helt korrekte hudtoner. Kommentarer? Sleng gjerne inn konstruktiv kritikk! Endret 3. mai 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det er meningen at søsken skal være snill med hverandre. Det har ikke du vært her. Dette ble jo nådeløst tett og ærlig. Synes utsnitt og komposisjon fungerer greit, og det er ingen tvil om at man dras mot øynene Her. I de hele tatt et stilig, men litt urovekkende, portrett. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Har jeg virkelig vært så slem altså? Dette er virkelig en helt annen side av søstra mi enn jeg og alle er vant med. Det jeg synes er dumt med bildet er at det er litt uskarpt og litt for lyst oppe i høyre hjørne. Andre kommentarer? Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Di øynene ble helt sinnsykt råe!! Likte absolutt dette bildet. Dette kan du forstørre og være stolt over å ha som portrett på veggen =) Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Har nettopp kjøpt meg ett D70s kamera med kit objektivet. Og må jo selvfølegelig knipse noen bilder. "Modellen" er min søster Hanna. Har valgt å kalle bildet "The dark side of Hanna" Har tveaket litt i Photoshop, og kan vel si med en gang at det ikke var meningen å ha helt korrekte hudtoner. Kommentarer? Sleng gjerne inn konstruktiv kritikk! 6038858[/snapback] Jeg synes det var tøft! Kunne kanske prøvd med en ennå tettere beskjæring? Eller kanske ikke? Håkon Endret 5. mai 2006 av haakonts Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Selv synes jeg kanskje det var fint å ha med den knallrøde toppen hun har på seg. Synes kanskje at utsnittet du valgte ble litt for tett. Dog kanskje en mellomting hadde blitt best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå