jensens Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har denne kontrolleren. Å der står det den støtter 2 disker, men om den bare støtter 2, hvorfor har den 4 utganger? Kan jeg bruke dem 2 som er bak om jeg kjøper meg en ekstra disk å 2 ? Uten og måtte kjøpe ny kontroller ? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det virker nok som den kun støtter to. Om den hadde støttet fire ville dette gjort det til en dyrere kontroller, og således ville de ikke solgt det til den prisen. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kan bare se 2 slotter på det kortet du lenket til. Sikker på at du ikke har fått 4P versjonen. Om dette er tilfelle så skal det ikke være noe problem å koble til flere disker vil jeg tro. Du kan jo sjekke at alle portene fungerer først. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det kan jo også hende at både 2-port og 4-port utgaven av den kontrolleren har indentisk PCB/kontroller, men forskjellig programvare for å spare produksjonskostnader. Men sjekk om du har fått 4-ports versionen. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Mener jeg har vært borti den kontrolleren før. Det du sikter til er vel at det er 2 interne og 2 eksterne porter? I følge produktspesifikasjonen, så støttes kun 2 disker, så jeg vil derfor anta at muligens 2 og 2 porter er parallell-koblet. Du kan jo selv teste det ut med en 3. disk, men jeg ville nok ikke kjøpt meg en bare for å teste:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå