HolgerL Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Skjer det noe mer med denne eller? Utrolig bra forresten! 6718898[/snapback] Tusen takk. Jeg har ikke jobbet med den på en stund. Siden det siste bildet har jeg laget noen spesielle gitre foran luftinntakene (synes nesten ikke), bremseskive (ikke så fornøyd med den og nye felger (lurer på om de kanskje bør gå innover mot navet, ikke utover): Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ser veldig bra ut! Ulempene er at sprekken mellom forskjermen og frontfangeren er noe ujevn, anti-aliasingen er litt dårlig, og lakken er en smule plastikk-aktig. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Dette ser veldig lekkert ut! Koster det mye, det programmet du bruker? Kunne gjerne tenkt meg å lære det, for det ser helt rått ut. Og forresten, hva med å få en helgul versjon, som Gallardoen er best i? Min mening, hvertfall. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Satan så store og stygge de bremseskivene var da Felgen ser pinglette ut, lag litt tykkelse. Få på litt reflection på rutene også, så setter du på HDR (om mulig) Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Dette ser veldig lekkert ut! Koster det mye, det programmet du bruker? Kunne gjerne tenkt meg å lære det, for det ser helt rått ut. 6723664[/snapback] Fullpris er $795. Du kan også få en "Companion Upgrade" til $495, hvis du eier et av følgende produkter: Softimage XSI, Maya, 3ds max, Cinema 4D XL, Modo, After Effects, Photoshop, Shake, Digital Fusion. Hvis du vil ha manual i bearbeidet regnskog må du legge til $100... http://shop.newtek.com/ ..eller http://www.newtek-europe.com -- Holger:Har du fått lekt deg noe med nodes? Endret 22. august 2006 av medi8or Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 medi8or: Nei, ikke enda. Det ser ut som et kraftig verktøy. Jeg liker å jobbe uten teksturer, så jeg tror det kommer til å gi meg mange muligheter. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Her er en ny versjon av bilen: Endret 25. februar 2007 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det der ble et råbra resultat. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Her er en ny versjon av bilen: 8018477[/snapback] *Set as deskope background* KOnge! Du eier i dette.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Tusen takk Lenke til kommentar
colakork Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Strekene på bremseskiva(slissene?), er feil vei på bildet. De skal gå "i fartsretning". Ellers så syntes jeg du burde bruke et klarere refleksjonsbilde. Bruker du HDR-bilde i scenen her? Du kunne også gjort materialet til vinduene helt svarte, med refleksjon av lysere elementer. En ting du og kunne gjort, for å få den en stilig effekt, er å lage store, lange, hvite flater(gjerne med litt self-illumination) et lite stykke over bilen, og bruke dem som et grunnlag til refleksjonen(de må være lange, gjerne 10 x lengden til bilen, og halvparten av bredden til bilen). Dette gjelder nå spesielt i den sorte renderinga di, da jeg tror det kan hjelpe en del! Ellers en fin bil. Syntes kanskje at kantene ved f. eks blinklyset var litt for rundet av, de skulle nok vært litt skarpere. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Her er en ny versjon av bilen: 8018477[/snapback] Helsykt. Utrolig bra jobbet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå