Gå til innhold

Work in progress - Lamborghini Gallardo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nerdVANNA: Lamborghini Gallardo har ganske bratt panser, det ser kanskje ekstra bratt ut fordi man ikke kan se resten av bilen og fordi kamera er i en lav vinkel. Kanskje jeg presser hele bilen litt flatere når jeg er ferdig, om det ser bedre ut.

 

NorthGarden: Jeg bruker Lightwave 3D 8.0

 

Så lang har jeg kommet nå:

 

testrender027ak.jpg

Lenke til kommentar

_Evolution_: Jeg bruker fullversjonen. Desverre har ikke Newtek (de som lager Lightwave 3D) noen demo/trial. Man kan eksportere modeller i Lightwave. Mange lager faktisk modellene i Lightwave, og setter sammen scener og animasjoner i andre programmer fordi Lightwave har veldig mange gode modelleringsverktøy.

 

jh_: Jeg legger ved noen wireframes med subpatches (alla nurbs i 3D Studio Max) skrudd av og på. Jeg bruker mange fotografier og noen blueprints som referanse. Jeg legger ved de jeg bruker mest.

 

Adey og Cheese_king: Tusen takk, ja det kan være litt vanskelig, og tar en del tid. Øvelse gjør mester, though, og man blir alltid flinkere jo mer man holder på med det.

post-41953-1146833523_thumb.png

post-41953-1146833535_thumb.png

post-41953-1146833545_thumb.png

post-41953-1146833572_thumb.png

post-41953-1146833882_thumb.jpg

post-41953-1146833920_thumb.jpg

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
_Evolution_: Jeg bruker fullversjonen. Desverre har ikke Newtek (de som lager Lightwave 3D) noen demo/trial.

6046190[/snapback]

Joda. Last ned 7.x oppdateringen, så fungerer den som demoversjon. Tar man kontakt med Newtek, så sender de gratis en cd med demo av versjon 8.x. :thumbup:
Lenke til kommentar
kjempe bra jobba :thumbup: 

er dette vanskelig eller? for det ser jo kjempe vanskelig ut :dontgetit:

6045909[/snapback]

 

 

Det er faktisk ganske lett, og er som å tegne, veldig enkelt å begynne med, men veldig vanskelig å mestre, men mye av det er å bruke god tid / ha tålmodighet. gode referanser er også godt å ha.

 

 

On topic: Er det mulig å få se wire og clayrender (closeup!) av luftinntaket på sidene, vil se hvordan du gjør det ^^

 

 

(Jeg har også lekt meg litt med Gallardo en gang i tiden, som vanlig gjorde jeg den ikke ferdig. http://haxx.no/div/1d/gallardo6.jpg er et bilde fra den.)

Lenke til kommentar

Her er siste versjon (uten fancy lakk for å lettere se detaljene):

 

testrender034fo.jpg

 

arthoz: Fin modell du hadde, synd du ikke gjorde den ferdig. Jeg har også en hel drøss uferdige prosjekter liggende. Jeg legger ved nærbilder av luftinntaket jeg (tror) du snakket om. Det gikk veldig mye arbeid med på å få geometrien riktig der.

post-41953-1146872922_thumb.png

post-41953-1146873061_thumb.png

post-41953-1146873073_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...