Wilizzz Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei! Jeg har vært plaget en del med notebook'en min i det siste. Det hele startet med at windows ikke ville starte på grunn av en manglende fil: ntoskrnl.exe Jeg reinstallerte å alt ble bra, helt inntil jeg skulle flytte ting fra den ene partisjonen til C. Etter dette har jeg vært veldig plaget med at maskinen ikke vil lese fra disken, og jeg får opp følgende melding i hendelseslisten under administrative verktøy: Enheten/Device/Harddisk0/D Har en dårlig blokk. Hva er dette? Kan det la seg fikses uten store kostnader? Jeg har også vært plaget med andre feilmeldinger: Enheten/Device/Cdrom0/ har en dårlig blokk? Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) harddisken i maskinen din. kjøp deg ny harddisk.. en ny 2,5" disk koster fra rundt 500 kr. om du har viktige data på maskinen/denne disken, ikke bruk den mer før du får sikkerhetskopiert data.. Endret 3. mai 2006 av dominus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå