lillenisse Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har problemer med spacere. Si at jeg har en side som har hvit bakgrunn, men består av en stor tabell med farget bakgrunn. Hvis jeg da skal ha avrundede hjørner, så jeg må ha bilder helt i bunnen av siden. Det som jeg blir gal av er at netscape ikke takler spacerne som ligger på bunnen av siden. Derfor blir det hvite striper helt nederst på sidene, under bildene. GÅr det ikke an å ha bilder helt nederst på siden, som lager en ramme rundt hele sida? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 du er ikke den eneste som har hatt problemer med å tilfredstille både netscape (,opera) og ie.... ingenting er umulig. hvis du mailer meg siden din kan jeg se påden hvis du vil..og prøve å hjelpe deg Lenke til kommentar
lillenisse Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Ja, det hadde kanskje vært det beste... Får ikke tak i den akkurat der jeg er nå da... Men det er ikke noen generelle regler som man bør holde seg til med det problemet jeg har? Lenke til kommentar
--7 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har du prøvd margin="0" marginwidth="0" marginheight="0" i body tag'en? Det holder ikke bare å spesifisere topmargin og leftmargin vet du. Hvis jeg har forstått problemet ditt riktig burde dette hjelpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå