Gå til innhold

Dual Head på laptop

Anbefalte innlegg

Jeg sitter på en Dell i9300 (laptop) med et nvidia 6800 go kort. Når jeg kobler til den eksterne skjermen min får jeg ikke denne til å fungere. Jeg kobler den til DVI utgangen og "enabler" dual head under Display settings, velger rett oppløsning og rett skjerm (type BenQ). Men når jeg sier OK så klikker det for den, og jeg får feilmelding (husker ikke helt hva det stod i den, men det var noe lignende at adapteren allerede er ibruk.... Ikke helt sikker her, skal finne det ut snart). Jeg blir så logget ut, og får en loginskjerm som er helt svart med bare "login" hvit øverst. Logger jeg ikke kommer jeg inn i en standard terminal, dersom jeg forsøker å starte X igjen herfra får jeg samme feilmelding. Jeg får dog spørsmål om jeg vil sette "standard" settings og forsøke og fikse det, og da kommer jeg tilbake til dit jeg begynte........ Jeg bruker forøvrig Fedora C5

Ble mye her nå, litt seint, men er det noe som er standard at man må gjøre? Er det noen "manuell" (type tekstfiler og sånn) settings jeg må fikse? Noen som har vært i en lignende situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...