siDDis Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Og det har vore i salg i Europa i 3 dager nå til og med Svergie fekk det i går argh.....tortur Lenke til kommentar
steinih Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Tror det skal komme i morra, men mulig noen får det inn i dag. Så i hvert fall at Spaceworld reklamerte med at det skulle komme i morra. /steinih :smile: Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 I 3 dager? Det skulle komme 1. oktober i USA og 4 i Europa...3 dager siden var jo i september. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 det har vore i salg siden forrige fredag Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Ehh...nei, releasedato er 4. Oktober. De butikkene som selger det før den datoen selger det ikke "legitimt". Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 det er ingen offisiell release dato dette har Epic sagt + at fleire hundre andre i europa har fått det allerede Lenke til kommentar
joar.l Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Fant UT2003 på Ram og Rom i Tromsø i ettermiddag. Skulle visst ikkje leggast ut for salg før i morgon (Fredag) men eg fekk heldigvis kjøpe likevel :smile: Edit: Og det kjøyrast sjølvsagt på ei splitter ny maskin [ Denne Melding var redigert av: joar.l på 2002-10-04 00:46 ] Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Last det ned og spill det til det kommer da...:smile: og så kan du jo betale og kjøpe og styre etter hvert hvis du gidder..når du alikavel har funnet ut at OOI det går ann å laste ned spill som er kommet men ikke i butikkene..og de virker 100% oxo jooo MEN en ting med UT2K3 er jo den online-gamekey'en da. må ha gyldig key -ELLER du kan faktisk vri på dette også ved å bruke KALI som er et genialt lite programm Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Den 2002-10-04 00:45, skrev joar.l: Fant UT2003 på Ram og Rom i Tromsø i ettermiddag. Skulle visst ikkje leggast ut for salg før i morgon (Fredag) men eg fekk heldigvis kjøpe likevel :smile: *mipp mipp* springer og handler :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: IceXCool Lever litt på kanten ? Lenke til kommentar
Gothmog Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: -ELLER du kan faktisk vri på dette også ved å bruke KALI som er et genialt lite programm KALI RoxXoR =) Husker for et års tid siden når jeg spillte mot andre folk på de spillene jeg ikke hadde cdkey til.... ahhh det var tider!! Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hva er kali? hvor får man lasta det ned? funker det til ut2003? Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Kali? heheh det var noe vi brukte i gamle dager for å spiller Warcraft 2 online:-D Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Kali II (2) er up & go som bare d skal jeg si dere, har testa mange nye spill over kali 2 som forexempel warcraft 3 og unreal tournament 2k3. Lever ikke "på kanten" men betaler da **** ikke flere hundre kroner for et forbanna spill - svømmer ikke i penger(enda)...er det noe jeg liker veldig godt så kjøper jeg det da, kjøpte red alert 2, men blei fri for cash og kopierte det og solgte orginalen for fullpris :razz: så lenge de ikke klarer å lage no orntli kopi beskyttelse så kan de bare ha det så godt, cracker det som crackes kan...og det er demmes egen feil. vil de lage anti pirazy greier så klarer de det, men de lager "hull" med vilje så de kan selge flere løsninger og drive på...samme med antivirus programmer, de lager virus selv eller innleide bomser og sprer det så folk må kjøpe oppgraderinger...Dere har vel skjønnt det til nå? Hadde programmer/spill kostet 100-200 kr skulle jeg gladelig kjøpt mye orginalt, og det hadde flere også så det ville produsentene tjent på...men hven tenker vel så langt, det er jo godt forbi nesa (som få tenker forbi) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 08:34, skrev IceXCool:Kali II (2) er up & go som bare d skal jeg si dere, har testa mange nye spill over kali 2 som forexempel warcraft 3 og unreal tournament 2k3.Lever ikke "på kanten" men betaler da **** ikke flere hundre kroner for et forbanna spill - svømmer ikke i penger(enda)...er det noe jeg liker veldig godt så kjøper jeg det da, kjøpte red alert 2, men blei fri for cash og kopierte det og solgte orginalen for fullpris :razz:så lenge de ikke klarer å lage no orntli kopi beskyttelse så kan de bare ha det så godt, cracker det som crackes kan...og det er demmes egen feil. vil de lage anti pirazy greier så klarer de det, men de lager "hull" med vilje så de kan selge flere løsninger og drive på...samme med antivirus programmer, de lager virus selv eller innleide bomser og sprer det så folk må kjøpe oppgraderinger...Dere har vel skjønnt det til nå?Hadde programmer/spill kostet 100-200 kr skulle jeg gladelig kjøpt mye orginalt, og det hadde flere også så det ville produsentene tjent på...men hven tenker vel så langt, det er jo godt forbi nesa (som få tenker forbi) piratkopier virker om en demo da, liker du det ikke sletter du det og liker du det kjøper du det. vet ikke om det gjelder alle men spillindustrien har solgt ett par ekstra spill til meg pga piratkopiering. demo, reviews og piratkopi hjelper en og finne ett spill en liker og en synes er det de pengene e koster. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg er snart 16 år og har ikke no jobb, altså her jeg ikke 500 spenn å kjøpe spill for. Derfor laster jeg ned alle spilla jeg har lyst på, og hvis spillet er virkelig bra, så kan det hende jeg kjøper det... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Pfft...dummeste jeg har hørt, at du er 16 år er en elendig unnskyldning. Jeg er bare 18, men jeg har fortsatt over 100 orginale spill i hylla.... Det handler om prioriteringer, ikke noe annet. _________________ [ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-10-06 14:18 ] Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 14:17, skrev CAT-scan:Pfft...dummeste jeg har hørt, at du er 16 år er en elendig unnskyldning. Jeg er bare 18, men jeg har fortsatt over 100 orginale spill i hylla....Det handler om prioriteringer, ikke noe annet. _________________<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-10-06 14:18 ]</font> prioritere? det er jo det vi gjør, jeg kjøper ikke ett spill til 500 kr uten og ha prøvd det først, det er lotto. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Visse spill kjøper jeg orgianlt uten så mye som å blunke. Da jeg så UT2003 på EA sin stand på OsloLan ventet jeg ikke et sekund før jeg bladde opp pengene. Vet det er fult mulig å skaffe seg spillet å på oslolan var ikke akkurat det noe problem men dette spillet samt noen andre kjøper jeg orgianlt. Slipper å stresse å mase rundt for å finne måter å komme meg på nettet å spille. Å det er jo noe helt spesielt å sitte der med orginalen Koster jo litt peng men noen spill syns jeg faktisk er verdt det. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 jeg kjøper spill jeg synes er verdt det.. noen spill er lastet ned igjennom tidene, men få jeg spiller noe særlig.. i så fall kjøper jeg dem etter jeg har prøvd de. enig i det at å kjøpe et spill man ikke har prøvd blir litt lotto *=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå